Alla inlägg den 17 november 2007

Av bfalk - 17 november 2007 14:52


Jag såg ingen film igår som jag sa, utan jag duschade och la mig i soffan och kollade på en dokumentär om Kurt Cobain som jag hade spelat in, den är jätte bra. Jag måste nog se filmen om han som jag fick av mamma, den är oxå jätte bra. Synd att man inte fick en chans att se Nirvana, jädrans mamma som skulle ploppa ut mig så sent! 

Haha, iallafall så höll jag på att somna just innan den var slut, efter den var slut så borstade jag tänderna, stängde av datorn och gick och la mig med Ceasar. 


Idag vaknade jag efter elva, låg i sängen och kollade lite på tv sen när jag hörde att mamma kom upp så satte jag mig i soffan med henne, vi kollade på snyggingen på "Äntligen hemma" och åt lite mackor. 

Sen läste jag min tidning, Milo är med i den, det finns snyggingar överallt man blir alldeles till sig!

Det gick en reklam för Maimi Ink på tven, och då frågade jag mamma vad hon skulle säga om jag tog hem en som ser ut som Ami James, "-Ja jag skulle ha tatt han", och så flinade hon, hahaha tokmamma!  Ibland säger hon så knäppa saker.


Brorsan kom och sa hej idag oxå, det var kul att få träffa han! Det var ett tag sen nu, men han åker igen på måndag. Han frågade om jag ville fika med han då, men jag har ju skola ja, men jag skolkar isåfall, det är inte varje dag man får träffa och umgås med brorsan sin. 

Nu har jag just börjat tvätta, ska fixa i rummet oxå tänkte jag. Det är säkert massa saker som måste slängas.

Ikväll ska jag nog se på fotboll, mamma surrar om att hon vill se Smala Sussie oxå, får se hur det blir med det.


puss/bella 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards