Alla inlägg den 25 november 2007

Av bfalk - 25 november 2007 18:00

 
Idag har mina ögon runnit och kliats och så har jag blivit lite förkyld. Mamma har trott ett bra tag att jag är allergisk mot katterna, men nu känns det som det är ögoninflammation på väg. 

Det skulle vara lite skönt att slippa skolan faktiskt. Och att mamma bara tar hand om en:D

Glömde skriva i fredags att jag såg Linas kvällsbok, ush va jag skämdes när jag såg den! Det var bara tur att jag orkade kolla på hela filmen, jag fattar inte, finns det människor som är sådär skämmiga på riktigt?


Även så har mamma kommit på en idè om mina tatueringar, ska genomföra det efter jul, då jag har pengar igen. 

Och jag skulle jätte gärna vilja att mobilen kom, nu på en gång!


Har just käkat pizza, ska snart duscha sen kolla på Maimi Ink + Parlamentet. 

Mys!


puss/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards