Alla inlägg den 18 november 2007

Av bfalk - 18 november 2007 20:08


Igår skulle jag ju se på fotbollen, men vi har inte 9an så det blev inget med det. Men jag antog ju att dom skulle förlora så det var nog endå inget att kolla på. Jag la mig i sängen och kollade på nån skum film med Jennifer Aniston och Jake Gyllenhaal (ögongodis). När den var slut så kollade jag på Van Helsing, jag råkade somna till den och vaknade kvart i 1, då stängde jag av tven och fortsatte att sova.


Idag vaknade jag kl 11, men jag ville inte gå upp så jag sov till 1. Jag klev upp, åt en massa godis till frukost sen började jag rensa lite till i mitt rum, det vart jätte dammigt och jag började nysa en massa. 

Mamma bakade bullar så jag satte mig i köket och plugga lite, är klar med afasin nu iallafall, har några frågor kvar sen ska jag börja skriva om epilepsi.

Bullarna vart jätte goda, åt en sen skulle vi äta mat.

Sen var det Maimi Ink, Ami gjorde en mobil, jag har sett den förut men jag tror inte den finns i Sverige? Annars skulle jag vilja ha den.  Hihi,

Nu sitter jag här, ska snart se Parlamentet med mamma, jag har just packat klart väskan tills imorn. Jag hoppas verkligen inte att vi ska dansa bugg eller salsa eller nått sånt imorn, då dör jag! Då ställer jag mig i ett hörn och dansar för mig själv.

Sen får vi se om jag hinner träffa bror min, han åker redan kl 3..


bye!/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards