Alla inlägg den 28 november 2007

Av bfalk - 28 november 2007 13:24


För Ellas skull så tog jag den rubriken, hihi.

Just nu sitter jag i en datasal med Ella och Christoffer vi letar efter könsdiskriminering som vi ska skriva, men jag hittar inget! Blir tokig.

Och när jag lyssnar på Ella så hör jag att hon inte hittar nått heller, haha.

Idag fick jag panik för då fattade jag att vi har prov i natur imorn, har lixom förträngt det lite. Så det blir en massa plugga, kanske kan göra lite på matten oxå.


Mamma ringde förut och sa att min mobil har kommit så jag har tvingat henne att åka till ica efter hon slutat och hämta den, men hon suckade bara åt mig, men jag hoppas att hon hämtar den ändå!

Och så har jag fått en kasse med kläder av Marika, får kika på det när jag kommer hem:)

Anette ska komma till oss ikväll oxå, det ska bli kul att träffa henne igen det var ett tag sen nu.


Jag måste plugga när jag kommer hem, såå tråk! Men det är Heroes ikväll så då blir jag lite gladare iallafall.

Nej, nu måste jag nog hjälpa till att söka lite.


tjing!/bella

uppt.

matten gjorde jag lite natur, men jag fattar inte mycket. 

Sen åkte jag och Christoffer ner till stan, fick vänta aaaas länge på 4an. Fryste nästan ihjäl. Dom håller på bygga där vid statoil så då lär ju 4an vara försenad 50 år framåt, men den kom tillslut. Då ringde mamie och sa att hon skulle hämta mobilen. Så när jag kom hem så åt jag bullar och en stund senare kom hon hem med mobilen, den är värsta fin tycker jag. Men det är så drygt att lägga in massa nummer, bläh!

När vi ätit så började vi tvätta lite sen kom Anette och Amanda, så jag fick nån att umgås med oxå!:) Vi 4 ska ut på krogen oxå har våra mammor bestämt, haha!

Hade fått jätte fina kläder av Marika oxå, iih! 

När jag skulle till tvättstugan så såg jag att ena maskinen inte hade startat, fick stor damp, jag hatar att tvätta. Det suger ju! 


Har just hämtat tvätten och sett på Heroes men var inte så koncentrerad för jag hade så ont i magen och jag vart as varm och kände mig yr. Inte bra.

Imorn ska jag till Johnny för att gratta han oxå, det ska bli kul att få träffa han:) Och umgås med Ella såklart!


Nej, nu måste jag ta en snabbdusch och sen sova,

 goodnight!/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards