Alla inlägg den 12 november 2007

Av bfalk - 12 november 2007 08:51


HEJSVEJS!

Imorse trodde jag att jag var jätte duktig som kom upp i tid, sen fick jag veta att vi började halv 9. Jag som trodde att vi började halv 10, jag är så bra på tider ibland! Men inte gråter jag för det, får börja 10 istället och behöver inte lyssna så mycket.

På papperet står det att vi ska sluta 13.40 idag, hoppas dom håller sig till det. Det skulle vara skönt att få sluta tidigt nån gång! Jag tror jag ska handla lite saker på stan sen ska jag höra med mamma om jag kan få en kopp choklad på hennes jobb:]

När jag kommer hem måste jag plugga, men jag tror inte jag kommer få in allt i huvudet tills på onsdag, det är så sjukt mycket!


När jag endå håller på att skriva så kan jag ju meddela att jag är sjukt less på människor som inte kan säga hur dom känner och vad dom tycker, istället går dom små krokiga vägar och låtsas som dom är världens bästa fast dom egentligen skämmer ut sig. Det är inget fel att säga vad man tycker och tänker, då kommer inte folk att lämna en, därimot så gör dom det om man ljuger en massa osv.

Hm, vissa blir man inte klok på!


Nej, nu ska jag fixa mitt hår och sedan gå ut i snön. Det ser himla kallt ut. Ush.

Föresten, kom ihåg min omröstning -->



puss/bella

uppt.

Dagen idag var helt okej, men lite tröttsamt att man inte kan ha åsikter i klassen. Och att behöva lyssna en massa.

Det var iallafall kul att träffa Ella propella igen:]

Efter skolan gick jag på stan en snabbis, skulle köpa smink men såklart var min mousse slut, ska kolla om det finns imorn. Jag köpte iallfall en svart tröja, vantar och 2 armband. Träffade Roger oxå en snabbis, han jobbar i helgen, åhå!

Sen skulle jag till mamma och dricka choklad men hon var upptagen och dissade mig så jag åkte hem. Satt mig här en stund sen åt jag kladdkaka och pluggade lite. Men jag orkar inte med nå mer plugg, är så less på natur.


Har hittat en ny mobil som jag vill ha, den är jätte fin! Ska nog köpa den när det rullar in lite mer stålar.

Snart ska jag äta bakad potatis, hoppas det är klart snart för det kurrar i magen.

Take care!/bella

uppt x2

Åh, blir less på min kropp ibland. Jag var jätte hungrig förut och när jag väl fick mat så började jag må illa och kunde inte äta så mycket. Mår fortfarande illa, jobbigt!

Nu har jag just pratat i telen med sötprupp och ska snart börja städa lite och ta in alla kläder i garderoben. Dom ligger på hög nu igen!

Sen måste jag diska tror jag, mamma tjatade om det förut så det är väl bara att göra det då. Jag tror jag ska gå och lägga mig snart oxå, eller vid 8 kanske för jag är så himla trött! Jag känner mig jätte seg, hoppas bara att jag kan somna, hade problem med det igårkväll.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards