Alla inlägg den 21 november 2007

Av bfalk - 21 november 2007 21:17


Idag var inte Ella på skolan, hon hade ont i sin lillmage, hoppas det är bättre nu!:)

Men jag hade skoj på skolan endå med Ronja och Christoffer. På lunchen så kom Emelie oxå, vi hade bollsport på friskvården, vi spelade innebandy. Men det gick inte så bra för mitt lag, stackars! Men det var kul endå!

Dagen gick värsta fort idag, och jag jobbade med matte idag oxå, som jag inte gjort på evigheter.


Efter skolan träffade jag sötis en snabbis sen gick jag till mammas jobb och åt kakor och drack choklad.

Sedan gick vi till Marika eftersom vi blivit bjudna hem till henne på middag.

Shit vilken fin lägenhet hon har! Hon har massa bilder på Marilyn Monroe och ett rum med sina skor och kläder, precis som jag vill ha. Jag tror jag ska flytta dit, haha!

Vi fick god mat oxå, vet inte riktigt vad det var men det var gott. Men tyvärr så kunde jag inte äta så mycket för jag fick jätte ont i magen, och när det svider sådär så kan jag nästan inte äta nått. Jätte jobbigt!

Efter vi hade ätit så la jag mig ner i hennes mysiga soffa, då kändes det bättre. Mamma och hon drack kaffe och jag åt jätte gott godis.

Sen skulle dom på Olearys för att kolla på fotbollen men jag kände mig hängig så jag åkte hem. Träffade Adel när jag väntade på bussen och han skulle ta samma buss så jag satt med han och surra på.

När jag kom hem så rensade jag lite i garderoben, gjorde facemask och duschade.


Jag har just druckit varm choklad och ätit mammas goda bullar, kollar på Heroes samtidigt men det var paus nu så då skriver jag lite snabbt här.

Det är jätte spännande om ni undrar:D

Men flygarn min har inte varit med nått, hmm..


Nej, nu ska jag kika vidare och sen blir det sängen!

kiss'n'goodnight!/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards