Alla inlägg den 13 november 2007

Av bfalk - 13 november 2007 09:16


Imorse höll jag nästan på att få en hjärtattack när klockan ringde, shit så rädd jag vart! Och en minut senare trodde jag att jag var försenad så jag kastade mig upp ur sängen, även fast jag inte var försenad.

Kollade ut för att se att det snöar, jag som tänkte ha tights men nej det gick då inte, så då fick jag försöka bestämma mig vad jag skulle ha på mig istället. Klädde på mig, åt, sminkade mig och så, så nu är jag klar!

Ska snart till bussen, Edin är nog där som vanligt och säger att det är kallt, haha!


Efter skolan ska jag och mamma på stan en sväng, hon skulle köpa nått och jag måste kolla om dom har fått in mitt smink. Behöver det nu, det börjar ta slut.

Skriver kanske mer sen,


puss/bella

uppt.

Gush, så trött jag är nu! Jag skulle kunna somna här vid datorn, men det kan jag ju inte för att det är ju Desperate Housewives snart, värsta spännande! Undra om Edie verkligen dog?


Idag var inte ens Edin på busshållsplatsen, han hade försovit sig. Men han sa sen att han tyckte att det inte var så kallt ute, haha!

På svenskan satt vi och läste, Ella somnade sen fick jag kramp i ögonen och åt massa solrosfrön, lärarn kom fram och frågade massa saker om dom. Kul.

Äcklig lunch som vanligt, fisk som inte smakade nått.

Sen hade vi arbetsmiljö och vi blev indelade i grupper, jag, Christoffer och Ella ska jobba om könsdiskriminering, vi ska hälsa på Kristian på RFSL, det blir nog intressant! Kul att träffa han oxå, det var ett tag sen.

Och som vanligt blir man  väldigt less på vissa i klassen som vägrar använda öronen och lyssna på andra och som inte kan ta andra saker att jobba med.

Hm,. Om jag har fel på något så håller jag tyst sedan, jag ifrågasätter inget efter det, menmen. Vissa är ju inte som jag.

 På matten så drack jag julmust (haha, jag hade mycket gott med mig idag) och Ella knäppte massa kort. Vi behövde bara vara där i en kvart sen fick vi sluta. Ibland har man tur!

När vi var på stan så skulle jag vara med mamma men det var så tidigt så då följde Ella, Ronja och Christoffer med mig på stan tills hon skulle sluta, hittade mitt smink idag oxå. Hade mycket trevligt:)

Vid 4 hade mamma slutat så jag sa hejdå till gänget och vandrade upp till hennes jobb, där fick jag varm choklad och kakor. Och mammas jobbkompisar kollade värsta mycket på mig för dom hade hört talas om mig, nu har hon sagt nått dumt igen,

När jag druckit upp chokladen så gick vi ner till stan, mamma kikade på massa saker + att hon önskade sig ännu mer.

Har iallafall hittat lite till som jag ska köpa till bror min.

 Efter ett tag började jag klaga så mycket så vi gick till Olearys och åt en boston celtic, goooott! Sen fick jag nästan inte ner min cider för jag var så proppmätt. Men det gick.


Nu är jag hemma, såg just ett program om rockers, så söta grabbar så jag nästan svimmar, hihi. 

 Nej, nu ska jag duscha och lägga mig i sängen och glo på tv!

bye/bella 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards