Alla inlägg den 15 november 2007

Av bfalk - 15 november 2007 15:33


För en stund sedan så kom jag hem, hyffsat tidigt för engångsskull! Det är skönt. Sitter här och dricker milkshake medans jag skriver, så himla gott! Den består av glass,mjölk,pulver choklad och blåbär, det är den enda jag gillar typ.

Nu sitter Ella på skolan och pluggar engelska, tur att jag inte har nått val i år, det räckte med förra!


Igår fick jag för mig att börja 11.30, då gick vi till sporthallen för vi skulle ha teori. Hon surrade om stress och sånt sen hade vi avslappning, skulle nog kunna somna om inte madrassen var så tunn och om jag hade haft en kudde. Men Ella, hon kan jämt somna.

Sen jobbade vi med grupparbetet vi har, skrev ut lite sidor sen drygade jag mig med Ellas bilddagbok, efter det fick hon sluta medans jag fick ha matte. Men vi hade det inte så länge så det var ju bra. Satt mest och skrattade,

sen tog jag bussen till Matte, nästan hela lägenheten är tom nu. Kände knappt igen mig ;p Vi pratade och spelade lite bilspel, jag hade ingen tur denna gång. Det var lite drygt! Jag vart lite trött och kände att jag höll på att somna men Matte sa massa toksaker så jag bara skrattade och höll mig vaken.

När jag tog bussen hem fick jag mega ont i magen, jag ringde till mamma och sa det men hon tyckte inte så synd om mig. När jag kom hem kramade jag om henne och sa godnatt, snabb duschade, fixade mackor och la mig i sängen och kollade på Heroes. Jag tror flygarn gjorde så att magen mådde bra igen, även att han verkligen flög i avsnittet. Jaja, jag är töntigt besatt av Heroes.

Sen vart jag så trött så jag blundade och somnade gott.


Imorse vaknade jag av en mardröm, som vanligt om ormar. Den här gången bet han mig och jag kände verkligen smärtan i benet, jag hatar att drömma om djur som jag hatar. Och samtidigt började Fritz skrika och hålla på så jag kastade ut han ur rummet.

Jag sov en stund till sen ringde klockan, då var jag tvungen att gå upp.

Mamma vart jätte förvånad när jag kom upp, jag har ingen aning om varför. Kanske för att jag alltid brukar vara så seg?

Jaja, jag fixade mig och åt sen gick jag till bussen och mötte Edin. Han var sur för att han inte kunde lura mig igår. (han busringde men jag kom på att det var han på engång).

Väl framme i stan så fick jag hoppa på 4an en gång till och möta Ella, för jag skulle följa med henne till vårdcentralen.

Vi fick sitta där ett tag men sen fick vi komma in i rummet. Jag höll i Ellas hand och pillade på hennes hår, sjuksyrran var jätte rolig och trevlig! Så det var bra!

Sen gjorde jag misstaget att jag kollade på, och det skulle jag inte ha gjort! Jag mår illa bara jag ser en nål och så såg jag när hon stog där och grävde och blod kom. Hua, jag började darra på benen så jag fick sätta mig ner. Jag tror jag har fått samma syndrom som bror min, fast han svimmar ju. Haha, lite fjolligt kanske men det är en hemsk känsla som man får i kroppen! Ella var iallafall jätte duktig, min lilla pingla:)

Det vart klart rätt så fort och när vi gick på bussen satt Christoffer där oxå, sen började skoldagen. Det har rullat på bra idag, har inte varit sådär extremt trött som jag nästan jämt är.

Efter skolan så gick jag och köpte en tidning, träffade Robban och Matte, köpte cigg sa hejdå till Matte och åkte hem.


Och nu sitter jag som sagt här. Ska rota bland mina saker, har så många skor och sånt som jag aldrig använder som jag inte behöver längre. Sen om jag orkar ska jag kanske svara på någon sjukvårdsfråga.

Ikväll är det Medium, får aldrig mamma att se det med mig, hon är då lite töntig.

Shit, nu har jag skrivit ett långt inlägg, hoppas inte era ögon är trötta nu!


take care!/bella

jag har en ny favvokarl, Ami James :]

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards