Alla inlägg den 16 november 2007

Av bfalk - 16 november 2007 07:25


Imorse var jag faktiskt rätt så pigg, men det var nog bara för att jag kom på att det var fredag. Drömde massa tok inatt igen,

Nu sitter jag här, har just blivit färdig, dricker en kopp te:)

Och så hör jag hur katterna brottas och håller igång, men jag tror dom bara leker.

Jag ska nog hem och sova efter skolan, känner att jag måste få lite sömn!


Ikväll blir det tacos och Slim Susie, härligt! Yepp,


Tjing!/bella

uppt.

Idag fick jag vänta ett tag på att Ella skulle komma, både hon och Ronja hade försovit sig. 

Efter att hon hade kommit så jobbade vi lite omvårdnad, Christoffer tyckte att vi var skit jobbiga och bytte plats, haha!

Sen åt vi spagetti och köttfärssås, sen knäppte vi massa bilder utanför skolan och i skolan oxå. På psykologin kollade vi på nån film som jag inte hängde med i riktigt, höll på att slumra till en stund oxå. Ella tjyvknäppte en bild på mig när jag skrev som mest, och Ella knäppte kort på sig själv och pratade massa struntprat, som vanligt så är det jätte kul att lyssna på så man börjar tokskratta efter ett tag! 

På naturen gick tiden lååååångsamt som vanligt, vi vart indelade 2och2 för att göra en uppgift. Jag fick vara med Ronja:)

Jag gick faktiskt på matten idag oxå, matte läraren lät lite paff när han ropade upp mig och jag sa ja. Men jag kanske inte gjorde så mycket, läste ut ett kapitel ur min bok, den är så bra!

På stan träffade jag Matte, jag väntade med han tills hans buss kom. Träffade Christoffer oxå som skulle åka hem.

Jag köpte chips och dipp på hemköp, muums!


När jag kom hem så skulle jag göra tacos, det gick inte så bra. Jag vet att det inte är mycket man lagar när man äter tacos men jag misslyckas endå. Först gick det dålig att hacka, allt bara flög omkring, sen såg jag att osten låg i frysen så då fick jag en smart idè att jag skulle tina det i mikron men det smällte ju och såg väldigt äckligt ut, sen skulle jag göra köttfärsen, jag gissade bara lite hur man skulle göra den. Och det smakade inte så gott, så det blev bara en tacos med bröd för min del, sen en massa julmust. 

Sen var det filmtajm med Smala Sussie, åh vilken underbar film! 

Pölsa är så rolig! Jag tror jag ska tvinga in mig hos Ella och kolla på den, även fast hon är så less på tjatet om den filmen, hah!


Förut så kom jag på att jag ville se Populär musik från Vittula, så jag tror jag ska kika på den om jag inte blir allt för trött.


Trevlig helg!/bella 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards