Alla inlägg den 8 november 2007

Av bfalk - 8 november 2007 17:24


Imorse vaknade jag kl 4, helt sjukt. Och efter det drömde jag massa tokdrömmar och kollade på klockan hela tiden. Vid 8 klev jag iallafall upp, letade kläder och så gjorde mamie lite frukost. Satt vid tven ett bra tag innan jag fixade mig. 

Sen gick jag till busshållsplatsen, missade bussen inne i stan oxå så jag kom lite försent.  Menmen, gjorde inte mycket på första lektionen eftersom jag var klar med uppgiften så då gick vi och åt litegranna.

Klockan 1 gick vi på minnesstunden, lite jobbigt. Det är inge roligt när människor i sin egen ålder dör. 


Sen vid 2 slutade vi så då åkte jag ner på stan och mötte matte, som följde med mig på banken. Fick ut 1050 och nu är typ allt slut :|

Jag köpte hårfärg, balsam och massa grejor till mamma i juklapp. + Halebop.

Och så hittade jag asfina vinter skor som jag måste köpa, typ nästa vecka eller nått. Men då är dom väll inte kvar bara för det. 


Imorn är det fredag, härligt! Då ska jag se 1408 på kvällen. 

Nu ska jag färga mitt hår!:)


Rock on!/bella

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards