Alla inlägg den 4 november 2012

Av bfalk - 4 november 2012 13:30

Och så var dagen här. Inte bara sista matchen i Allsvenskan för AIK. Utan även sista jävla matchen på Råsunda. En tidsepok är över. Snart ska vackra Råsunda rivas och AIK ska spela på friends arena (som vi föralltid ska hata...).

Jag kommer antagligen gråta ögonen över mig, JA FÖR EN STADIO! Men Råsunda representerar allt så bra, Råsunda är AIK. AIK är Råsunda. Och hur tusan de kan riva något dylikt är för mig en gåta.

Jag ska kedja fast mig efteråt.

Framförallt hoppas jag spelarna visar ett värdigt avslut för arenan och tar hem 3 poäng till vår älskade borg.

Jag är självklart på plats, sista matchen, på Råsunda. Självklart med min älskade familj; mamma och brorsan!


"Vi följer Gnaget genom livets skeden, vi minns dom sköna stunder som flytt. Varför sörja tider som passerat? För allt det bästa är det som är nu. Igår, idag, imorgon. Föralltid."


Råsunda 1937 - 2012.



 

Kungen över borgen.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards