Alla inlägg den 10 november 2012

Av bfalk - 10 november 2012 23:02

Mamma hämtade mig förut och skjutsade mig till jobbet, när vi kom fram så fick jag en present från min morbor. Såååå gulligt! Jag har alltid fått små saker med Marilyn Monroe av han eftersom han vet att jag är lite tokig i henne. Idag fick jag en pengburk, vilket är perfekt då den jag har är full och jag har bara lagt småkronor överallt. Nu ska jag samla på mig massor med pengar! 


         

Av bfalk - 10 november 2012 14:30

Jag vet inte varför, men jag tar alltid reda på jätte onödiga saker när jag jobbar natt. Jag vet inte om det beror på att jag är trött och försöker roa mig och få tiden att gå.. 


Nåja.

Denna natt tog jag reda på vad det kostar att bo i huset som Jersey Shore gänget har bott i i flera säsonger. Jag tänkte "det kan ju inte kosta såååå mycket!"

Jag satte fan min tunga i halsen när jag läste det. 

MELLAN 16 TILL 24 TUSEN PER NATT. Alltså vilken människa har råd med det ens?! Inte en vanlig svensson iallafall. Kasta iväg en hel lön på att få bo där i en natt, haha. Väääääärrrrrrrrrrt.


Jag vill förövrigt åka dit, inte till huset, men till Jersey. Och ba festa och gå lös som en jäkla idiot. Jag vill jag vill jag vill. #fåvaradetwhitetrashetjagär.


 

Snygg print jag fick till, hahhha. Åh. Orka intä.

,,,

Av bfalk - 10 november 2012 04:32

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards