Alla inlägg den 16 november 2012

Av bfalk - 16 november 2012 10:00

Inatt eller kanske tidigt imorse så drömde jag om Batman.. Han räddade mig sen fick jag ta av hans mask, BOYA! Frågan är nu varför jag drömde detta, kan det ha varit en feberdröm (man drömmer ju så konstigt när man är sjuk, det verkar som att det har gått om för mig förövrigt:)) eller vill jag på något sett bli räddad..? Detta känns väldigt freudianskt nu måste jag säga. Stackars lilla tjejen vill bli räddad. NEJ SA JAG. Men om jag ska bli räddad ska det fan vara av Batman, annars får det vara. Och han måste se ut som Christian Bale. 


Och kanske är det därför jag fortfarande är singel.

Inatt löste jag både det ena och det andra märker jag, gud vad produktiv jag känner mig.


Nu ska jag faktiskt se på Batman, nya avsnitt av SOA och Jersey shore. Och bara ligga i sängen och snora och ha mig. Gott.


Ps. Jag hade jätte skoj igår på teatern, den var såååå himla bra!! Och det kändes som att herr Strindberg återuppstått och stod där på scenen, Åke var läskigt lik honom.. 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards