Alla inlägg den 9 november 2012

Av bfalk - 9 november 2012 11:15

        

Räknas man som döv när man inte ens hör mobilen ringa..?! Jag är så täppt i hela näsan å förmodligen hjärnan så jag har fått lock i öronen from hell. Jag vet inte hur jag ska få bort det heller.. Jag hatar att snyta mig men att trycka på för att få bort lock är ju tusan ännu värre. Men det är lite skönt att få vara döv också, jag slipper höra grannarna = underbaaaarrrrt! Men lite skämmigt var det allt när dom ringde från dagiset och jag tog precis ALLT fel som hon sa till mig, hoppas jag kommer rätt tid, rätt dag och rätt dagis när jag ska jobba där. 


På tal om jobb så ska jag jobba hela helgen. Jag hade gjort ALLT för att få jobba nästkommande helg istället, men vad ska man göra. När man är vikarie får man visst inte som man vill. Men jag känner just nu att några idioter går emot mig så jag blir lite "det här är fan mina pass", så jag får väll sitta och snora i tre nätter. Jag måste ju ha lön och kunna leva. Vilka inte alla förstår och vill förstöra för mig. Vad handlar det om? Vuxna människor.

Tror jag ska skriva ut mitt cv igen och dela ut lite, behöver se nått nytt, göra nått nytt. Det är väll det som är det fina att vara vikarie, annars suger allt annat. Vad jag skulle göra för att få en anställning!!


Nu ska jag käka frukost, jag hatar att jag inte känner någon smak alls. Jag blir galeeeennn!

Sedan försöka sova.. Oh, wish me luck.

Snorpuss till alla denna fredag!





Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards