Alla inlägg den 18 november 2012

Av bfalk - 18 november 2012 15:45

Jag är nu rätt säker på att någon använder vodoo mot mig. 

Och antagligen har gjort det under alla mina år som en levande människa. När jag får tag på dig din jäkel..


Igår mådde jag hyffsat bra (eller försökte jag intala mig så jag slapp farbror doktorn?) men imorse när jag vaknade, såklart jätte tidigt, så trodde jag seriöst att jag skulle dö. Alla som har haft inflammation i bihålorna vet vilken smärta det är. Det känns som att skallen ska explodera, skinnet i ansiktet spricka.. Helt sjukt. 

Jag var helt enkelt tvungen att åka till VC. Jag hatar att sitta och vänta där, och det blev ju naturligtvis värre när jag satt där. Så när doktorn kom och ropade in mig, hann han knappt säga hej innan han sa "ojojoj!!". Under timmen jag satt där hade jag blivit JÄTTE svullen i ansiktet. Jag ser fan inte klok ut. 

Jag fick frågan varför jag alltid är sjuk också, den frågan kunde jag tyvärr inte svara på.. 

Ringde pappa så han fick skjutsa mig in till stan så jag kunde hämta medicin.


Jag har än inte hunnit vila riktigt för jag har varit tvungen att tvätta, det är sjukt onödigt då jag mår riktigt dåligt men när man inte ens har underkläder så är det nog dax. 

Men snart är jag klar där nere och då ska jag slå igång en vampyrfilm, den med Brad Pitt och Tompan ni vet ;)

Det har varit riktigt pissigt i mitt liv dom senaste veckorna, det har hänt så mycket, så nu hoppas jag att min hälsa går till sig snabbt snabbt. Det är tusan jäkligt dyrt med medicin och sånt skit också, jag vill hellre lägga pengar på nått skoj. Orka att en nässpray kostar 100 spänn. Orka.


Och visst är det ironiskt att jag blir såhär sjuk och skriver om det när jag varit lite upprörd på folk som tycker synd om sig själva på fejjan.. Men som min jobbkompis (aka bonusmamma) så blir jag aldrig vanligt sjuk utan jag måste alltid överdriva allt. 


    




Av bfalk - 18 november 2012 10:22




Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards