Alla inlägg den 8 november 2012

Av bfalk - 8 november 2012 14:45

När jag gjorde illa min nacke fick jag som tips att köpa en kall muskelsalva och smörja in. Jag tog en chansning och köpte en salva som är apoteket's egna märke. Och jäklar vad bra den är! Jag vet inte hur det hjälper för någon som har hundra gånger värre än mig, men på mig gjorde den underverk. 

Det bästa var nästan att det blev så kallt att det domnade av och man kunde nästan röra på sig normalt. Det var jätte skönt! 

Den kostar 99 kronor, värt varenda krona!

Nästa gång jag får ont i mina leder ska jag se om den kanske även hjälper där.



En kylande gel som används för att minska smärta,
inflammationer och svullnad vid muskel-, led- och
mjukvävnadsskador. Är muskelavslappnande
och ger snabbt en behaglig kylande effekt i hud
och muskulatur.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards