Alla inlägg den 17 november 2012

Av bfalk - 17 november 2012 16:39

Det är 15 dagar sedan jag tatuerade mig, det var ju en rätt stor tatuering ändå men kanske inte så 'stort' om man ser det på jobb, det är ju mest linjer och så när det är porträtt.

Redan efter typ 10 dagar så var den läkt. Helt otroligt. Börjar fundera på om jag är superwoman, för allt jag gör läker sjukt fort (förutom I kroppen verkar det som..). 

Dock måste jag nog fylla i på några ställen, vissa skorpor som försvinner tar med sig så mycket bläck. Just sånt suger ju.

Och tusan vad svårt det var att försöka knäppa kort på armen, även i en cam.


 

Nu ska jag snart fixa nått gott att äta, även fast jag inte känner någon smak så kurrar ju magen.. Jag har även gjort muffins så jag kan tröstäta hela kvällen. Är riktigt less på att ha ont i skallen och bihålorna nu. Och att snora. Hur tusan klarar man sig när man inte har nått snorpapper?! Mamma säger att jag ska använda gardinerna.. :)



Av bfalk - 17 november 2012 13:45

En lördag som denna kan man ju alltid fundera kring saker och ting.. Observera att det mesta jag skriver kan man ta med en nypa salt.

 

SD. Det kan ju inte ha undgått någon, medias jakt på SD. De har alltid varit efter dom och nu kommer dom i brallan efter att videon med några ur partiet skrikit hora och blatte. Väldigt onödigt, såklart. Det var för två år sedan det hände och partiet var inte alls lika stort som det är nu. Ett parti med rasistiska åsikter får inte vara med i riksdagen och de utesluter alla som har sådana åsikter, vilket de också gjort nu. Men häxjakten kommer såklart fortsätta och Åkesson kommer ha det väldigt hett om öronen ett tag till. 

Men att det är en SD:are sätter ju sprätt på saker och ting, såklart. Enda sedan det där blossade upp så har jag undrat: varför i hela friden filmade dom det?? Det är som att jag skulle filma en kompis medans denne gjorde något dumt. Det gör man väll ändå inte? Man hamnar ju det kända klistret då. 

Det blir givetvis värre när någon ur partiet gör något sånt här, men frågan jag ställer mig är om det verkligen är så jäkla hemskt som media vill framställa det som.. 


Svenska landslaget - eller Zlatan. Tänk att han faktiskt gjorde något vettigt i landslaget, 4 mål!! Sedan kom jag på att det bara var en sketen träningsmatch mot England, som ni kanske förstår, inte betyder ett skit. Tänk om de endå kunde spela såhär på riktiga matcher?!


Dregen. Han ska släppa en bok!!! AAAAAAAAAAAAHhh, jag kommer köpa alla jäkla böcker. Ba fatt.


Twilight. Jag förstår fortfarande inte vad som är bra med glittriga vampyrer. Börjar fundera om Gardell hade ett finger med i spelet när det skrevs :) 


Människor som är sjuka. Ja inte i huvudet men man kan ju undra. Tydligen så tycker man fortfarande så jävla synd om sig själv så man bara måste skriva statusar. Jag tror jag kommer få ett frispel snart. JA jag ligger också i sängen och är förkyld men vafaaaan. 


Bihålsinflammation. Tar mig ju direkt till detta. NEJ jag ska inte tycka synd om mig själv. Men efter 14 veckor med snorighet så har jag nu fått en härlig inflammation i bihålorna. Jag måste nog åka till farbror doktor imorgon. HUR härligt lär det bli att sitta på en vårdcentral på en söndag?? Upplevelse de'lux.


Julpyntning. När tusan får man börja julpynta?! Jag antar i Sverige land finns det säkert någon oskriven lag om när man får ta fram tomtar. Jag vill pynta, NUUUU!!


Giffarna's sista räddning. Idag 14.30 måste nog Giffarna vinna så de kan få vara kvar i Allsvenskan. Tur att man inte håller på just Giffarna, så man slipper den nervositeten. Jag tror inte de kommer klara det.


Tvätt. Jag har ungefär hundra kilo med tvätt och jag orkar inte pallra mig ner till tvättstugan. Hur svårt ska det vara egentligen.. Jag bara undrar.


Theo Rossi. Vad jag skulle göra för att få han naken i min säng. Jävla karljävel, jag blir fan förbannad när vissa är så snygga. Usch.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards