Alla inlägg den 5 december 2010

Av bfalk - 5 december 2010 23:30

 

Av bfalk - 5 december 2010 20:46

Jag hade ju tydligen lyckats filma lite från konserten jag såg på Stadshuset med Oskar Linnros, det är inte så bra - filmat med min LGmobil.


Enjoy!


Av bfalk - 5 december 2010 16:30

    

Jag är nog inte rätt människa att svara på just detta, då jag inte har någon aning om vad kärlek är.

Kärlek bara uppstår, mellan en tjej och en kille, mellan en människa och kärleken till ett djur. Musik och kärlek.

Det bara händer.


Och vad det är? Det är något som är bra, vi alla behöver kärlek. Just jag har varit väldigt krävande vad gäller kärlek, från min mamma. Jag vill alltid veta att jag är älskad. Vilket jag är.

Det var längesen jag kände någon annan sorts kärlek. Men jag är nöjd ändå.


Utan kärlek i sitt liv tror jag att att livet kan bli väldigt komplicerat. Kärleken bygger upp relationen till sig själv och till andra.

Mycket mer kan jag inte skriva.

Det är svårt, kärlek är svårt, och kommer förmodligen alltid att vara det.


Kärlek till er alla.

Av bfalk - 5 december 2010 12:00

 

vem är det som har gjort dig så illa, linnéa
vem är det som har gjort dig så ont
vem var det som fick dig att bli så rädd, linnéa
vad är det som skrämt dig så


vem var det som la något svart i dina ögon
det där, som aldrig vill gå bort
hur kunde nån vara så elak, linnéa
hur kunde nån vara så dum

dom tog karamellerna du gömt, linnéa
vem var inne på ditt rum?
ja, det var precis som du redan visste, linnéa
det går inte att lita på nån

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards