Alla inlägg den 28 december 2010

Av bfalk - 28 december 2010 19:00

Vad saknar jag..?


1. Backyard Babies

2. Mina djur

3. Människor som helt plötsligt sprungit ut ur mitt liv

4. Serier som tagit uppehåll

5. En riktig trevlig kväll med med brorsan och mama

6. En svart lång tröja som är helt tvärborta

7. Min tungpiercing

Av bfalk - 28 december 2010 14:30


 

Jag måste ju säga att vissa jobbnätter är lite roligare än andra. Om jag jobbar en onsdag, fredag eller lördag så är chansen stor att fylletrattar ringer och terrar mig. Och varför inte svara? När man ändå sitter och undrar hur man ska klara av att vara vaken, så är det kul att prata, med en icke så nykter människa.


Julafton var inget undantag, då ringde J, ja vi lämnar det där.

J hade festat och ville att jag skulle komma förbi, men det gick ju inte. Dock så ville J prata, vilket slutade i ett grymt skrattanfall..


"Nu måste du, Bella, lova att du ringer när du har slutat. Jag kommer säkert vilja prata då igen, precis som nu. Och lova nu detta. Annars blir jag fruktansvärt förbannad. Och det kommer hålla i sig ska du veta! Fruktansvärt förbannaaaad"


Ja, vad ska man säga.. När man är nykter och hör en onykter människa säga så, det låter roligt.

5 minuter senare fick jag ett sms: "jobba fifän".

Jag blev lite piggare och orkade jobba klart natten och morgonen, fylleskallarna förgyller mina mornar när jag får sitta och häcka på jobbet.

Och hela den här julhelgen har folk terrat mig, folk från stan enda till vår huvudstad, men visst är det mysigt.

Och det här mina vänner, var en liten berättelse, from me to you.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards