Alla inlägg den 29 december 2010

Av bfalk - 29 december 2010 21:45

Jag har faktiskt inte så många ambitioner, min främst ambition just nu är att jag ska se ut som en het pingla på nyårsafton - ungefär så långt tänker jag!

Jag är inte en sån människa som planerar och donar, jag vill inte tänka på framtiden och jag orkar inte tänka på vad som komma skall (som jag ändå inte har någon makt över).


Jag är inte en sån "jag ska plugga, fixa värsta jobbet, skaffa man, gifta mig, ha tre ungar innan jag fyllt 29, ha ett hus, en pool, en hundjävel och volvo".

Jag tycker mest det är skrämmande, ta dagen som det kommer. Njut av det som är nu och tänk inte för mycket på det som ska komma.

Av bfalk - 29 december 2010 19:45

.. Det här året har verkligen varit full av musik och konserter, jag har sett och hört så mycket. Och jag är så sjukt nöjd, alla banden (tro det eller ej), har varit grymma, jag är faktiskt inte o-nöjd med något. Det har blivit många öronorgasmer.

Det här hann jag med:

(klicka på bilderna för större bild)


Backyard Babies @ Tyrol, Stockholm. (Januari)


 

Joakim Thåström x2 @ Annexet, Stockholm & Sporthallen, Sundsvall (Februari)


Johnossi x4 - Annexet + Sporthallen (Februari), Sundsvalls Gatufest (Juli) & Stadshuset, Sundsvall (Oktober)


Rammstein @ Globen, Stockholm (Februari)


Andreas Grega @ Stadshuset, Sundsvall (Mars)


Hoffmaestro x3 @ Aveny, Sundsvall (Mars), Sundsvalls Gatufest (Juli) & Stadshuset, Sundsvall (September)


                 

Europe, ANWTF, TAROOK, Maskinen, Accept, Mustach, D.A.D, The Ark, The Sounds, Johnossi, Hoffmaestro - Sundsvalls Gatufest (Juli)


         

Crashdiët + Corroded @ Kungsan, Stockholm (Augusti)


             

Iron Maiden, Mötley Crüe, Alice Cooper, Iggy Pop, Slayer, Anthrax, Imperial State Electric @ Stora Skuggan, Sonisphere, Stockholm (Augusti)


Volbeat @ Sporthallen, Sundsvall (Oktober)


 

Monster Magnet @ Fryshuset, Stockholm (November)


   

Oskar Linnros @ Aveny, Sundsvall (November)


 

Daniel Adams Ray @ Stadshuset, Sundsvall (November)


Nästa år är det redan bokat massa band här, må jag få gå på allihopa!!

Bland annat kommer Royal Republic, Mustach, Danko Jones och Crashdiët hit..

Kan jag toppa 35 konserter..? Det får tiden utvisa!

Av bfalk - 29 december 2010 01:18

Varför kallas Lill Babs för sångerska?
Hon pratar ju bara genom sina låtar, isåfall kan jag oxå kallas sångerska, om man bara behöver läsa upp texterna..

Detta kom jag på då jag kollade på "så mycket bättre". Fattar inte hur kvinnan har lyckats inom musiken.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards