Alla inlägg den 20 december 2010

Av bfalk - 20 december 2010 22:45

     
   

Av bfalk - 20 december 2010 20:00

Det är på kvällarna jag får mina funderingar, mina (ganska) knäppa frågor. Igår var det inte någon skillnad på precis just det här.

Jag började fundera om zombisar skulle klara av att "leva" i kalla och snöiga Norrland. Och vad gör man för att få reda på svar på detta, JO! Man smsar 118100, såklart.


Här är deras svar:


"Eftersom zombies redan är döda så kan man nog inte riktigt säga att de överlever någonstans. Men vi tror helt klart att det finns risk att de skulle frysa fast i Norrland om det blev tillräckligt kallt. Något att tänka på i händelse av en zombieapokalyps."

 


Och nu är det såhär, jag ska släpa min röv till Pajala där det är svinkallt, om det skulle råka komma en eller två zombisar. Snor ni min idé blir jag arg.

Av bfalk - 20 december 2010 18:00

Töjning av öra

Tatuering(ar)

Fest, spya, tokigheter, skratt, surigheter, dans, skrik

Hittat en karl - blivit av med han lika snabbt (?)

Pulkåkning

Fått skäll x-antal gånger av grannkärringen from hell

Jack Daniels


 







Lite sjukdomar

Kollat på alldeles för många zombisar

Firat födelsedagsbarn

Sett, hört, läst hur den första bombmannen tog över Sverige för några dagar

Shoppat alldeles för dyra julklappar

Mycket bra musik i mina öron

Söta läjdis och gentlemän


* I det stora hela - jag har köttat på rätt bra.

Av bfalk - 20 december 2010 12:45

 Man tror att den ska handla om att ungen vill ha sina "sweeties" men det utvecklas till något helt annat..

Den här reklamen har blivit förbjuden, vilket är lite svårt för mig att förstå då jag tycker den är skitrolig. Folk ska alltid vara så seriösa med allt. Det om något borde vara förbjudet.

    Tryck på pläy och skratta lite vettja!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards