Alla inlägg den 13 december 2010

Av bfalk - 13 december 2010 20:00

Eftersom jag är lite sjuk så ska jag verkligen försöka att ta det lugnt, får se hur det går. Veckan kommer ungefär se ut såhär: sängliggande, filmtittning, firande av Staffan och Snuff som fyller år denna vecka. Sedan kommer den efterlängtade konserten..! Då ska jag skita i alla sjukdomar, bara leva, njuta av goda drinkar och gott sällskap!


Jag skulle även ha jobbat denna vecka men smart som jag är så har jag ställt in, lika bra att göra det eftersom alla där är sjuka = jag blir mer sjuk.

Knapra tabletter och försöka må gott, är min melodi denna vecka.

Av bfalk - 13 december 2010 17:30

Egentligen måste man inte skriva något om den här låten.

Den är så underbart underbar. Jag älskar Grega, det är nästan samma kärlek till han som till Thåström. Texterna bara åker rakt in i själen.

Gud så bra det är.


Av bfalk - 13 december 2010 13:30


Imorse vaknade jag och kände att jag fått nog. Dax att ringa vårdcentralen igen efter att ha fått ont i halsen igen, som kom i helgen. Fick tid på en gång, dock så fick jag vänta jätte länge. Alla sura tanter glodde på mig och jag började fundera på varför gamla gubbar aldrig klipper sina naglar..

Tittning i öron, 78 halsprov senare så fick jag reda på att jag hade virus i kroppen, vilket innebär ingen medicin, bara halstabletter och vila. AH!

Det här sämst immunförsvaret börjar komma tillbaka.


Nu ska jag bara ligga hemma i sängen i g-hooden och låta mamma ta hand om mig..

Fast först måste jag slå in lite julklappar.

Tjing! 

Av bfalk - 13 december 2010 12:45

 

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards