Alla inlägg den 30 december 2010

Av bfalk - 30 december 2010 20:15


 

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? Fan asbra asså :)
Bättre än förra året? Hmm.. Jag tror det här året var lite bättre!
Har du träffat några nya vänner? Ja, ett helt gäng. Så kul!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Jag säger nog Sthlmresan med Jessica, all regn, all lera, all bra musik å all kärlek
Har du flyttat under år 2010? Södermalm/Sundsvall fo'sho!

Har du hittat en ny låt som du älskar? Men det är väll klart

Isåfall vilken? Det är många, men älskar att hetsa till Americano låten..
Har du druckit alkohol? Kan ha hänt några gånger

Har du rökt? Ja, stäm mig!

Har du kysst en främling? Jaha, ska man känna människan man kysser?


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? Den ligger fortfarande på minus 10, men jag har så jag klarar mig ;)

Har du varit kär? Njet spatsiba. Det går fan inte. Bortsett från Dregen

Har du sagt jag älskar dig till någon? Klart jag har

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Klart dom har

Har du haft sex någon gång under året? Även det kan ha hänt

Har du haft ett hemligt förhållande? Haha ja, faktiskt! Tur att det var hemligt då det slutade illa


SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej

Har någon i din släkt avlidit? Nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, men jag har varit bra sugen

Har du varit i slagsmål? Men om jag inte slagit nån, hur kan jag då varit i slagsmål?


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Nej, just livin' the dream!

Isåfall vad? -

Har du skämt ut dig? Skämma ut mig, jag? Never!

Har du ljugit för en vän? Det har jag säkert (nu börjar er hjärnverksamhet arbeta va?)

Har du varit ute en hel natt? Nigga pleaaase, att jag har, leka!

Har du blivit tagen av polisen? Nej inte detta år heller, fan, det är ingen pli på mig. Men jag har sprungit ifrån dom, räknas det?

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja <3

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja <3


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Yes baby

Har du förlorat en vän? Nej jag tror inte det faktiskt

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ehh.. Kanske (jag kommer ju iallafall ihåg er..)

Har du gått bakom ryggen på en vän? NEJ

Har du ljugit för en bästavän? Nej

Har du haft en relation med en vän? Relation? Ligga med denne? Jag å Jessica ligger jämt om det är det ni menar

Har du många killkompisar? Ja, sweethearts ärom!

Av bfalk - 30 december 2010 17:15

Ja, precis så kände och känner jag i själen, när jag stod inne på banken (ja) och öppnade julklappen jag fick av Jessican.

Ett signerat linne av Backyard Babies.. Säger som brorsan, det måste vara årets julklapp!

Nu ska jag finna mig en ram så jag kan tavla in den, den ska naturligtvis sättas upp på den där delen av väggen där det bara är BYB grejer.


 

(tänkte ta din bild som du knäppt påren Jessica, men gick ju fan inte att kopiera..)

Så, tack min vän för denna fina julklapp. Jag ÄR nöjdast i stan!


Nu hörde jag att Staffan skulle köpa pizza till middag.. Mmmm!

Av bfalk - 30 december 2010 13:15

Hejhejhallå där. Jag har hamnat i en konstig Maskinen bubbla. Men det är mysigt. Frej å Herbert, kan det bli bättre..

Igår vaknade jag lika väck som alltid efter nattjobb, åkte till bruschan och Lena. Kollade på musikvideos, skrattade å klippte mitt hår. Det blev jätte kort.. Men det behövs eftersom det växer ut så jäkla fort, tur att man känner män som har sånna där rakgrejer.


Nu är jag ledig, torsdag å fredag, sedan jobb igen. Och håll i er nu: efter natten mot måndag - jobbar jag 6 pass på rad, det är 8-21 pass. JA! Jag kommer alltså inte ha mycket till liv. JA! Jag kommer vara halvdöende när jag kommer hem på söndagen, då till älskade Södermalm, något är ju gott iallafall.. Och pengarna..


Nu åker jag ner till stan och möter upp Jessican, ska gå på jakt efter en kavaj. Och alkohol. Snart äre ett nytt år! Who!



 

två snygga bruds!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards