Alla inlägg den 14 december 2011

Av bfalk - 14 december 2011 20:30

Jag har inget riktigt rum, inte när jag bor själv iallafall. Hos mamma har jag ett stort fint rum men här så är sängen inne i vardagsrummet eftersom lägenheten inte är allt för stor. Men man trivs ändå :)


Så här kan det se ut ibland;


 

Av bfalk - 14 december 2011 17:00

Jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket.

Av bfalk - 14 december 2011 13:00

Och här sitter man med sälkroppen och väntar på skräpmat. Det är en sån dag idag, en onsdag!! Men man får vara bakis efter en riktig rockkonsert.. 

Det är faktiskt ganska sjukt att man sett Motörhead, ett av världens största band. Jag insåg hur tur man har som har musiken i sitt liv, hur man uppskattar live musik. Även fast just Motörhead inte är mina favoriter så överaskade dom mig väldigt positivt. Det var inte som jag trodde. Jag älskade hur dom blandade jätte hård rock med blues, jag älskar när Lemmy sjunger blues. 

Dom sa inte många ord utan körde på, det var fullt ös i den lilla lokalen. 

Men som vanligt är sitter Sundsvallspubliken som om det vore begravning.. Varför njuter ni inte?! Eller är dom paralyserade av musiken?! Jag skäms ännu en gång. 

Det var rätt högt, men inte så öronen trillade av. Det var första gången jag använde öronproppar och det sög, shit vad ljudet blev konstigt. När vi gick ut och hämtade jackorna så insåg jag hur jäkla högt det var egentligen, men det kändes inte likadant där inne. 


Jag är glad att jag gick på konserten, det var riktigt bra! :)

Efteråt skulle jag åka hem men mamma ringde precis så jag knatade till dallan där det blev Jack och cola i mängder.. Jag yrade mest runt och snackade med trevligt folk. 

När jag kom hem hade jag så ont i vaden (där jag tatuerat mig) så kunde ju inte sova..

Tur att kvällen avslutades bra ändå!


   

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards