Alla inlägg den 24 december 2011

Av bfalk - 24 december 2011 22:45

  • Bra på att jobba med människor
  • Vara knäpp
  • Rocka loss
  • Vara lat
  • Sminka mig och hålla på med sånna tjejiga saker
  • Skriva
  • Kramas
  • Vara snäll (okej, är inte alltid det..)

Av bfalk - 24 december 2011 14:00

Vem sitter vid datorn på julafton om inte Bella?!

Jaja, är man beroende så är man. Ska bara skriva en liten rad innan mamma och brorsan kommer hit :) Just nu är det bara jag och Staffan här hemma. 

Fick en enormt skön sovmorgon idag, behövdes verkligen! Har käkat skinkmackor och tagit det lugnt, jag har precis fixat mig inför dagen och kvällen. 

Men vi ska bara vara hemma, min lilla familj. Vi ska kolla på Kalle, Kan du vissla Johanna, äta mängder med julmat och öppna julklappar. Och inte glömma det viktigaste; glo på Karl-B! 

Så himla mysigt, det är nog därför jag älskar just julafton :) Det är många som stressar runt, är glad att jag slipper just det. 


Senare på kvällen åker jag till jobbet och jobbar några timmar, för att sedan knata ner till Jessica och Alex imorn och tomta lite!


Från lilla mig till er; GOD JUL! Hoppas ni får en finfin jul!


 

Av bfalk - 24 december 2011 12:30


Julhälsningar från bästa Lemmy.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards