Alla inlägg den 22 december 2011

Av bfalk - 22 december 2011 19:45

Oj.. Bara prata om mig själv såhär lär ju vara grymt intressant.

Jaja, starka sidor?

Jag är duktig på att lyssna och prata, diskutera, vara positiv och glad. Se det fina i allt/alla.

Av bfalk - 22 december 2011 16:38

     

Nu sitter jag här, lite skum i bollen efter att ha jobbat natt. Brorsan var snäll och väckte mig förut, så gick upp eftersom jag inte kunde somna om.. 

Sitter i köket nu och glor på mamma när hon bygger pepparkakehus, gör skinka och sjunger julsånger. Den där kvinnan kan hon! Nu fattas det bara en julgran, meeeeeeeeeeeeen en sån får jag inte. Så snäll har jag tydligen inte varit. Men har iallafall pimpat med massa jultomtar överallt, det får väll duga!


Ikväll är la' familia samlade för derby, AIK-Djurgårn'. Vi ska käka gott och såklart skrika oss hesa för vårat lag. Det är kul att vi är allihopa igen, det var ett tag sen :)

Efter det ska jag iväg och jobba igen, hoppas det går lite snabbare än förra natten.

Nu ska jag fortsätta sjunga julsånger!


Puss på er.

Av bfalk - 22 december 2011 13:15

Av bfalk - 22 december 2011 00:24

En bild säger mer än tusen ord. 

Precis så är det för mig när jag ser den här bilden. Och jag kan inte hjälpa att jag känner igen det där, precis det där.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards