Alla inlägg den 30 december 2011

Av bfalk - 30 december 2011 20:15

Igår kände jag att jag faktiskt förtjänade massa Backyard Babies saker.. Och så var den saken klar. 

Synd att jag missade tusen saker som jag tänkte lägga i kassan. Det får bli nästa gång (= om en timme).

Jag blir som ett litet barn, det pirrar i magen och jag längtar så sjukt mycket tills det kommer :)


 

Jag var tvungen att göra ett litet mongohjärta..

Av bfalk - 30 december 2011 17:00

Jag vet faktiskt inte riktigt vad som menas med detta..? Är det för idag, eller i år, eller i december..?

Jag skiter i det här. 

Orkar inte leta rätt på nått kort. 

That's just me.

Av bfalk - 30 december 2011 12:00

 

Jaaa, och så satt jag här igen och såg dum ut. Snart ska jag sminka på mig ett fejs och duscha lite. 

Idag ska jag och min käre mor åka tur och retur till Härnösand, 5 mil från mig, för att gå på sjukhuset och sjuka sig lite. Det är då för mina leder, känns väldigt värt men man måste ju. Hoppas man hinner med nån buss direkt när det är klart bara, man vill inte fastna där uppe, tro mig!!


Sen ska vi nog käka på stan, det var ett tag sen faktiskt. Det blir en lugn fredag, det blir ju all in imorgon så att säga :)

Och ungefär såhär ser min fredag ut. 


Ha det gott mina vänner.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards