Alla inlägg den 27 december 2011

Av bfalk - 27 december 2011 15:15

Jag kommer aldrig glömma den tidiga morgonen när min bror och hans kompis sa hejdå för att åka till Liberia och tjänstgöra. 

Det var helt dimmigt i mitt huvud, jag kommer inte ihåg vad vi sa men jag kommer ihåg den långa kramen och smset jag fick lite senare av brorsan. 

Det var så hemskt, några vet hur det känns, några vet inte alls. 

Men samtidigt är man väldigt stolt, fast jag önskar ju att min bror kunde välja ett vanligt yrke..


 

Av bfalk - 27 december 2011 10:30

 


Har du färgat håret..? Och har färgen hamnat i runt om i badrummet? Lugn, ta en bomullspad/bomull, häll lite aceton över den och torka bort! Färgen försvinner oftast på en gång, annars får du stryka på lite mer. 

Om du får färg på ansiktet/öronen så kan du ta en pad med varmt vatten och tvål. Ett annat tips är att smörja in med fet kräm precis innan du börjar färga ditt hår, så försvinner färgen lättare :)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards