Alla inlägg den 25 december 2011

Av bfalk - 25 december 2011 21:45

  • Gå upp när klockan ringer
  • Städa
  • Byta sängkläder
  • Gå till sjukhuset
  • Torka mig efter att jag har duschat (det är fan jätte drygt)
  • Göra vuxna-saker 

Av bfalk - 25 december 2011 17:00

Och så var den julen över. Det är så tråkigt när man väl gillar en högtid så går den över på 2 sekunder.. Tur att det finns mat kvar. 

Hade iallafall en trevlig afton igår, även fast herrarna i huset mest klagade.. Sjukt irriterande. 

Glodde på tv, surrade, åt godis, åt julmat för ungefär hela grannfolket och öppnade sjukt mycket julklappar. Jag måste nog ha varit rätt snäll ändå. Halva golvet i vardagsrummet täcktes med julklappar, tror alla var lite till sig över allt fint :) Jag blev jätte glad över allt!


   

Klicka på bilderna för att få dom större.   

  

Förutom grejerna på bilderna så fick jag mycket annat fint, bland annat; smink, AIK tshirt, Motörhead halsduk, Volbeat dvd, en tygväska, morgonrock, tofflor man värmer i micron, buddah gubbar, salva/peeling, en AIK råtta (fick en i tyg som aldrig dör..), en stjärna man hänger i fönstret med ljus i, förfest spel, AIK guldtacka med godis i och säkert nått mer.. 

Jag blev såklart väldigt glad över biljetterna (jag visste ju redan om Pearl Jam, men visste ju då inte att jag skulle få biljetten), nu längtar jag. Like a AS.


Idag har jag varit hos mina fina vännor Alex och Jessica, hoppas dom blev glada över julklapparna :) Hann dock inte vara där länge, en liten (stor) hund som var där var tvungen att åka till vetrinären och spy efter att ha käkat choklad.. Det var ju spännande. Tur att jag stannade kvar hemma och käkade skinkmacka! Hundkräks är väll inte sådär jätte mysigt.

Nu sitter jag här och ser dum ut, lyssnar på musik, har ont i lederna och funderar varför min chef alltid sätter mig på jobb dagen efter alla roliga fester.. Tur att det är helgdag och det säger KA-CHING i min plånbok. Och att jag slipper baksmällan. 


Så, istället så tar jag det lugnt ikväll med min käre mor och hennes man, vi ska glo på Lemmy filmen och käka julgodis :)

Drick massa gott, akta er för den hala marken och skäm ut er, dansa nakna på borden och fira julen riktigt nu allihopa!


 

Det fina pepparkake-huset. Bombarderat med tomtar.

Av bfalk - 25 december 2011 14:21

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards