Alla inlägg den 23 december 2011

Av bfalk - 23 december 2011 21:00

 


Ho'ho'hooo! (lite i förskott..)

En dag kvar till julafton, shit så fort det gått. Synd att man helt tappat den där älskade känslan man hade när man var liten, jag var helt galen. Fast lite är nog kvar, det pirrar lite i magen allt, jag tycker julen är så himla mysig :)

Idag har jag firat en minijulafton med min far, han hämtade upp mig på stan, sedan åkte vi till farmor och åt. Fick ungefär tusen kramar, henne har jag inte träffat sen jag var liten.

Vi käkade, men jag var så himla trött så jag vet inte om jag var sådär jätte rolig. Jag fick strikta regler om att försöka att inte öppna julklapparna innan.. (både mamma och pappa säger detta.) Jaaaa, jag blir exalterad när jag ser paket och kan inte hålla mig. Jag.ska.försöka. Jag kanske har en julkänsla i min lilla kropp ändå.


Nu halvligger jag nyduschad i sängen, ska nog dricka lite trocadero och glo på Ensam hemma. Jag verkligen älskar dom filmerna! 

Sen hade jag nog inget mer att berätta, har haft en trevlig kväll ikväll :)


Ha det gott sötnosar.

Av bfalk - 23 december 2011 15:45

  • Vara med min familj och vänner
  • Se på fotboll/hockey
  • Ändra mitt utseende; tatuera/pierca mig, fixa håret osv
  • Dricka alkohol och vara galen
  • Dansa som en idiot
  • Skämta (mina skämt är bäst)
  • Spendera mina fina pengar
  • Glo på Criminal Minds
  • Pilla på mobilen/datorn
  • Kramas (varför kom det här sist...? din känslokalla jäveeel sa ja!)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards