Alla inlägg den 21 december 2011

Av bfalk - 21 december 2011 17:30

 
  • Familjen, släkt och vänner, utan dom skulle jag gå under. Finafina människor
  • Hälsan, om hälsan inte är bra så funkar ingenting. Hälsan är viktig för mig för att kunna fungera
  • Jobb, jag måste jobba för att kunna leva
  • Musik, tjat tjat tjat, men musiken räddar mig flera gånger under dagen. Musik är bäst!
  • Kärlek, närhet, kramar
  • Att skriva; jag skriver allt möjligt, känslor,tankar och påhittade berättelser
  • Gå all in; jag älskar att festa, dansa, vara galen, pussas med mina vänner - något som faktiskt är viktigt
  • Skratt, att få skratta och vara glad är den skönaste känslan
  • Utseendet, för mig är det alltid viktigt; oavsett om jag visar det utåt eller ej
  • Att få vara själv med sina tankar, bara ligga i sängen och glo på bra serier, att få somna till musik i öronen.

Av bfalk - 21 december 2011 13:30

--> Det gör jag inte nu!


 

Fan, igår satt jag rakt upp å ner på mitt golv och slog in julklappar.. Det tog över en timme, ett nervöst sammanbrott senare så såg sista julklappen.. Lite konstig ut.

Jag älskade att göra sånt här förut, men nu är det för mycket bara. Julklapparna ser jätte fula ut, jag råkar alltid göra sönder pappret så det går hål (tejpar fint över detta..) och lägger dom sedan i en kartong så snörena blir jätte platta.

Jaja, tur att dom inte ska kollas på utan faktiskt öppnas.

Hoppas mina älsklingar som får detta blir glada bara. Något jag faktiskt älskar är att köpa massvis med saker och se hur glada dom runt mig blir. Det är roligare att köpa till andra än sig själv

Efter paketinslagningen fick jag en kebabrulle som tack, tur det :)


Nu ska jag sova djävulen för jag ska jobba inatt.. Jag är inte pepp alls, men det är "fina pengar" som mamma fint sa. Ja, jag får väll kämpa då!

Puss och hej, naken tjej.


PS. Hatar att texten blev helt mongo igår, det om min stad.. Men fick tillslut till det inatt, så ursäkta om det verkligen var oläsligt där ett tag. Hatar när en lång text sitter ihop sådär. Ta texten med en nypa salt oxå, jag gillar Sundsvall. Ibland.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards