Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av bfalk - 1 oktober 2012 18:00

Tänk att en serie kan påverka en så sjukt mycket.

Det är så himla bra skådisar så man ibland tror att dom finns på riktigt.


rachel-christine:Love him. <a href=#soa #sonsofanarchy #rip #opie (Taken with Instagram)" />

Av bfalk - 1 oktober 2012 10:38

 

 

Idag var jag äntligen ledig. Efter massa pass förra veckan skulle det kännas bra med lite sovmorgon. Men tji fick jag. 

Jag har ju äran att bo bredvid nya brobygget här i stan och det låter nåååå djääävulskt. Det låter som någon hamrar hela tiden, fast jätte högt. Det går fan inte att sova i det ljudet. Jag oroar mig redan hur jag ska lyckas sova på dagen när jag ska försöka vända på dygnet inför jobbnätter jag har i veckan.. Jag önskar att alla grannar och jobbgubbar kunde gå efter mitt schema, mående och tycke :)


Eftersom det inte var någon idé att försöka sova så gick jag upp, gjorde frukost och glodde lite på tv. Nu har jag tagit tillfället i akt att lyssna på musik och fixa mig, när jag väl håller på med smink tycker jag det är jätte kul. Jag älskar att blanda olika färger och så, blev tillochmed nöjd!

Musiken blev visst pausad, så här sitter jag och sitter - i köket. Jag funderar på om det är lunchtajm snart och om inte min käre mor ska ringa. Jag hoppas hon mår bättre idag, för jag måste verkligen storhandla, jag har knappt någon mat här hemma.


Vilka hemska problem man har.


Puss!


              

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards