Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av bfalk - 12 oktober 2012 20:15

Idag har jag fixat ännu mer, jag klarar inte av att vara stilla märker jag.. Har jag utvecklat en okänd diagnos månne?

Jag satte upp mer tavlor, borrade lite till och satte fast grejer med nålar - som förövrigt har förstört mina stackars fingrar..

Det måste ha hänt nått med min kamera då den suger hästpenis, kanske för att jag tappat den tusen gånger i backen? Det syns ju lite iallafall.. Ni får gissa vilka alla är helt enkelt.

Det är inte på långa väg(g)ar klart, eftersom jag är kort så får jag ju inte upp skiten längst upp :) Har en 'Dregen' vägg kvar och en till lång jäkla vägg, får vänta med dom två tills jag har inhandlat lite samt förstått hur man får upp tavlan Dregen målat.. Ska det vara så svååååååårt?!

Längtar tills hallen är nymålad och klar så jag får börja där också.. Och i köket..


Jag har ont i halsen. 

Blä.


 

Väggen ovanför min säng                               Massa bilder på Mr. Johnny Depp. Snett å vint.

 


   

Ena baouta väggen (båda bilderna är samma vägg)



 

Fick hem min byrå, måste bara köpa en snygg duk till den. Ovanför tven pryder AIK flaggan samt tre autografer.



Av bfalk - 12 oktober 2012 16:53

Jag ser på riktigt ut som ett troll, som vanligt när det är JUST DEN HÄR 'UTMANINGEN'.

Jag vet inte om jag har på mig så himla roliga saker heller: trosor, strumpor, ett par sköna mjukisbyxor samt en Jimi Hendrix tshirt. Tillsammans med detta har jag en toffs i håret och ett väldigt slitet ansikte.. 

Whatta hell, jag är ba mig själv!


Av bfalk - 12 oktober 2012 12:03

Mamma var snäll förut och skjutsade mig till affärn för mjölk inköp och hämtning av bok.

Jag mår fortfarande dåligt, nu har snoret satt igång och febern går upp och ner. Nåja, döende är jag ju inte så ska inte klaga.

Om jag inte pallar att sätta upp tavlor så har jag nu nöjet att läsa en sprillans ny bok av Puma Swede. Om ni inte vet vem denna Puma är så kan jag berätta att hon är en porrstjärna, från Sverige. 

Jag älskar att läsa biografier, helst om människor som kanske inte levt ett liv som alla andra har gjort.

Porrindustrin både fascinerar mig och gör mig äcklad. Varför vill man bli porrstjärna? 

Jag blir nyfiken och undrar hur man ens vill ha sex framför en kamera som sedan tusentals andra människor kommer se. 

Men, samtidigt som jag mår illa av hur man vill leva det där livet så tycker jag att det är häftigt att någon går mot strömmen och skiter i allt. Jag har sett många intervjuer med Puma och hon har mer skinn på näsan än de flesta, och ändå väljer hon porr att jobba med. Men vem fan är jag att döma en annan människa som jag inte ens känner..


Jag tror det här kan bli en intressant läsning! 

Jag köpte boken på bokus för 150 kroners.


 

Mitt liv som porrstjärna är en ocensurerad självbiografi om ett ovanligt liv - en hisnande berättelse om Puma Swede, Sveriges största porrstjärna.
Som tonåring var hon en hopplöst nördig hästtjej som enligt de andra tjejerna i stallet var dömd till ett liv utan killar. Men några år senare upptäcktes hon på en gata i Stockholm och övertalades att bli glamourmodell i USA. När hon insåg att det fanns mer pengar att tjäna på att ha sex framför kameran åkte de sista kläderna av och plötsligt förvandlades hon till Puma Swede, en av världens hetaste porrskådisar.
Med en stor portion humor tar det blonda bombnedslaget Puma med oss på krävande inspelningsdagar, låter oss kika in bakom kulisserna och presenterar oss för sina vänner och branschens udda karaktärer. Vi åker på strippklubbsturnéer och till galna finska sexmässor. Vi får vara med om vilt festande och svajigt helikoptersex (som hamnar på de amerikanska skvallertidningarnas förstasidor). Och så blir det knäppa webbkamerashower tillsammans med väninnorna, det snabbaste sättet att dra in pengar i dagens porrvärld.
Men bortom festandet finns också en grå vardag. Parasiter som "suitcase pimps" - managerpojkvänner som blandar ihop kärlek, svartsjuka och pengar - ställer till det. För att inte tala om den där klumpen i magen inför varje hiv-test. Puma ifrågasätter även samhällets normer. Varför kan en tjej inte ha många olika partner och en omättlig aptit på kravlöst sex utan att betraktas som störd? Och varför stämplas kvinnliga porrskådisar per automatik som hjälplösa offer?
Boken rymmer även Pumas sextips, felen med de vanligaste porrfilmsmyterna och svar på beundrarbrev.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards