Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av bfalk - 15 oktober 2012 20:18

FUNGERANDE HÄNDER, HÖFTER OCH FÖTTER.

Skulle göra allt för att slippa ondheten jag så ofta känner. Helst nu när det är höst och snart kommer den riktiga kylan. 

Jag kan fan inte ens borra/spika upp saker jag vill ha på väggarna.

Jag hatar att ha ont. 

Jag vill också ha en ny mage som, även den, gör ont så jäkla ofta.


Skit på dig onda kropp.


Av bfalk - 15 oktober 2012 14:00

Har min värsta mardröm blivit sann? Har jag blivit en av dom där knäppjökarna som inte kan låta bli IKEA och lägga pengar på saker som varenda människa har i sitt hem..? Ja, det verkar ju inte bättre iallafall..


Imorse så kom mamma och hämtade mig efter jag jobbat klart, var trött som faaaaaan och vädret gör det ju inte direkt bättre. Åkte ut till stugan i rekordfart, hämtade bananJanne (morbror) och körde ut till Birsta där vi skulle byta däck på bilen.

OH JÄVLARRR vad kallt det var, jag har nog aldrig frusit så mycket som idag. Och SÅKLART så har dom precis öppnat bilmekar-stället så dom hade ingenstans man fick sitta och värma sig. Kult. Jag trodde att det var såhär jag skulle dö. Typ. Kall, bitter och jävligt trött. Jag trodde att det var min alldeles egna undergång. Tur för dom att det var en jävligt snygg golvläggare där som jag kunde glo på. 

Tillslut blev det klart iallafall och jag fick äntligen springa runt på IKEA (????) och köpa lite jag kom på att jag absolut behövde. Jag köpte tre små hyllor som jag ska sätta på väggen lite senare, synd att det bara fanns vita men jag orkade inte fråga någon.. + att det kanske ser bättre ut när alla mina tavlor ändå är svarta. Nåja, det får duga tillsvidare.

Sedan var vi på jakt efter en fönsterhylla, det var ju lättare sagt än gjort. Vi kollade bara på två ställen men det räckte. Dom var så jäkla dyra och inte ens i färgen jag ville ha, så blev lite småsur och valde att inte köpa någon. Jag ska bli en byggare Bella och snickra ihop min egen.. Precis just då kände jag mig sådär snål som min käre bror säger att jag är över vissa saker. Men vem fan vill lägga 3,4 -500 spänn på en jäkla fönsterhylla?! You tell me.


När vi var klar så fick morbror se min lägenhet, som alla som hittills har varit här sa han att han tyckte den var jätte fin och nu börjar det ju se ut som ett riktigt hem när jag börjat få upp alla bilder och tavlor. Synd att jag inte riktigt trivs och det har INGET med min underbara lägenhet att göra.. Vad det är kan ni ju få klura på.


Jag är fortfarande himla frusen och trött, så nu ska jag ta mig en liten sovpaus i min soffa, för det är jag värd efter den här dagen :)


 

OBS!!! Hittade inte August på IKEA, vet nån vad! Dock ramen.. Affischen är från fotografiska. Sen 'var jag tvungen' att köpa ljus, servetter å bambublommor också. Men det vet ni ju hur det ser ut. Eller hur.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards