Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av bfalk - 14 oktober 2012 20:00

                       


Mina absoluta favvisar!                              



Av bfalk - 14 oktober 2012 10:15

Och så var det söndag, IGEN! Det känns så läskigt att tiden går så fort och jag har inte gjort nått vettigt de senaste veckorna..

Men nu äntligen (kan man säga så?) så får jag jobba. Man behöver ju pengar för att kunna leva har jag hört.. Får sån ångest när jag inte fått jobba så mycket som jag vill.

Idag jobbar jag med gulliga mamma, det är ju härligt! Jobbar med henne även nästa vecka :) 


Gårdagen spenderade jag med att ta bort alla bilder och tavlor från golvet, det var så himla stökigt! Städnarkomaner hade svimmat av hur stökigt det var. Efter lite mer fixande här hemma (det börjar faktiskt se mer ut som ett hem nu) så började jag städa. Fyfan vad tråkigt men det måste ju göras har jag hört. Höll på dö av värme, men det blev allt fint. Nu kanske man vågar bjuda hem morbror Jan hem hit på måndag.

Nu ska jag ta mig i kragen och må bättre också har jag bestämt! Är så less på att vara trött jämt och hela tiden. Uppåttjack?


Äh, nu går jag till jobbet istället för att sitta här och yra.


 

Puss på världens gulligaste mamma!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards