Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av bfalk - 2 oktober 2012 13:37

 


1. Jag har grekiska gener.

2. Jag älskar att förändra mitt utséende: göra om håret, pierca/tatuera mig, fixa naglar och smink..

3. När jag var liten och dum bestämde jag mig för att pierca naveln, med ena kompisen i handen å den andra nerkört i magen med en isbit och en nål så.. Blev det inte så bra.

4. Jag litar inte alls på människor, jag har jätte svårt att släppa in dom. Jag tror hellre det värsta än det bästa, så man inte blir sårad. Tack och lov har jag några få människor som jag har nära!

5. Jag vaknar hela tiden när jag sover för att kolla på klockan, super störigt och jobbigt!

6. Jag blir arg när jag inser att vissa kvinnor får ligga med jätte snygga män (detta insåg jag efter att jag såg Johnny Depp på nått inslag.....)

7. Jag har väldigt stora problem med mina mage, jag har ofta ont varje dag, mer eller mindre. Dom säger att det är magkatarr/magsår. Nått av det. Eller båda. Ont gör det iallafall.

8. Jag älskar att baka muffins. Och äta upp dom.

9. När jag var liten älskade jag Backstreet Boys. En gång gick mitt favoritkort på Nick sönder och då köpte min moster massa kort tills just det kortet åter var i min hand. Det var min lyckligaste stund som en liten plutt.

10. Jag har haft typ 20-30 katter. Dock inte samtidigt. Stora som små!

11. Jag har en stor rädsla för att bli vuxen. 30 år, ha ett riktigt jobb, kanske familj.. Den tanken skrämmer mig rätt rejält.

12. Jag har dagar då jag mår jätte dåligt, ligger i sängen i ångest och efter några dagar mår jag bättre och är 'normal'.

13. Jag älskar AIK så mycket så mitt hjärta kan värka av nervositet och jag kan känna alla känslor samtidigt. AIK har en stooooooooor plats i mitt hjärta. Hur sjukt det än låter.

14. Jag älskar att jobba med människor, kicken man får när man märker att man faktiskt hjälper någon är underbar!

15. Hur jäkla mycket ska ni få veta egentligen? Jag älskar Dregen.

Av bfalk - 2 oktober 2012 08:30

Det där med att komma på fyndiga inlägg HELA TIDEN (eller....) kan vara lite krävande för en ung mö i sina bästa år. Då är en sån här lista JÄTTE KUL att göra och JÄTTE KUL för er att läsa. Kanske ni får reda på nått spännande..


Dag 1: Ett nytaget foto av mig och 15 intressanta fakta.

Dag 2: Min dag.

Dag 3: Tanken bakom mitt bloggnamn.

Dag 4: När och varför började jag blogga?

Dag 5: Favoritrecept.

Dag 6: Vad kan man hitta i min väska?

Dag 7: Mål på kort sikt för denna månad och varför.

Dag 8: Mina rädslor.

Dag 9: Något ni inte visste om mig.

Dag 10: Det här får mig att må bättre.

Dag 11: Min tro.

Dag 12: Det här hade jag på mig i dag.

Dag 13: Ett ögonblick.

Dag 14: Mina favoritband.

Dag 15: Någonting jag vill ha.

Dag 16: Min favorit årstid.

Dag 17: Det här kan jag inte leva utan.

Dag 18: En ovana jag önskade att jag inte hade.

Dag 19: Min garderod.

Dag 20: Varför gör jag den här utmaningen?

Dag 21: Smeknamn jag har och varför jag har dem.

Dag 22: 5 dödssynder.

Dag 23: Mina intressen.

Dag 24: Mitt favoritminne.

Dag 25: Vad är kärlek?

Dag 26: Mina goda egenskaper?

Dag 27: Vad har jag lärt mig den här månaden?

Dag 28: En bild på mig från förra året och nu – har jag förändrats?

Dag 29: En låt som gör dig glad.

Dag 30: Vad gör mig annorlunda från alla andra?

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards