Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av bfalk - 4 oktober 2012 20:00

Det är lite kul att detta är en av "utmaningarna" då jag väldigt ofta fått skit för mitt val av bloggnamn.


"Hej varför säger du att vi är onormala och du är normal det är taskigt"

"..Och varför skriver du att jag är onormal??"

"ehh...det är inte vi somär onormala fö de e duu!!!"

 


Jag får en väldigt stark känsla av att det är yngre människor som skriver detta, om man kollar på språket iallafall. Och då är det ju inte så lätt att förstå allt. 

Jag valde mitt bloggnamn helt och hållet efter en låt av Joakim Thåström. Om du mot all förmodan inte vet vem den här mannen är, ska du först skämmas sedan får du kolla upp honom helt enkelt. Tydligen har dom tagit bort videon till denna underbara låt.

"Det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal är ett rockalbum av Joakim Thåström från 1999Albumet nådde, som första soloalbum av Thåström, förstaplatsen på den svenska albumlistan."


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards