Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av bfalk - 19 oktober 2012 22:06

Jag vet inte riktigt vad som menas med detta men jag antar att det är nu jag ska visa min prydliga garderob där allt är ordning och reda i minsta detalj.. 

För det första så har jag ingen garderob och för det andra vet jag inte hur man håller ordning om man nu skulle ha en garderob.

Jag har istället ett skåp i hallen där jag förvarar tjocka tröjor, tshirts/linnen och underkläder. Sedan har jag som ett litet förråd eller som jag kallar det 'en ful walk in closet' där jag har alla tröjor, byxor och skjortor. Jag har även hel del på toan som jag bara råkar kasta på golvet.. 

Jag har så mycket kläder så jag har fått bära ner två kassar IKEA kassar som jag förvarar i min källare. Och ändå vet jag aldrig vad jag ska ha på mig, allt känns utslitet, för litet, för fult osv osv.


 

Inte så flashigt som jag önskade att det kunde se ut...

Av bfalk - 19 oktober 2012 14:29

En till skiva till min samling: det är blandade låtar från olika album samt en live skiva (den har jag dock redan). Iiiiiihhh! Blir alltid lika glad när jag får något med BYB såhär hemskickat :)

   

          

  


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards