Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av bfalk - 13 oktober 2012 20:15

 


Thåström @ Cirkus, Stockholm

27 februari 2012.

Av bfalk - 13 oktober 2012 10:46

Istället för att ligga bakis och kräkas som säkert halva Sundsvall gör just nu (WASP var i stan, hör ni, vilket kap) så kan jag med en härlig underton säga att jag är glad att jag är hyffsat pigg. Jag är inte bakis iallafall! 

Jag vaknade lite oskönt av att det låg massa skruvar i sängen som skar mig på vaden.. Hur jag kunde missa det när jag gick och la mig är en gåta. 

När jag klev upp såg jag att gårdagens + dagens DN låg vid dörren, wohoo! Mamma och Staffan har beställt DN till mig som kommer komma varje helg, så sweeet :) Så det blev en väldans god frukost med lite läsning idag. 

Jag vet inte, men jag tycker det är så himla skönt att få sitta själv och 'mysa' såhär. Det gjorde jag jämt när jag bodde hemma också. Inga worry:s eller nått, ba få vara en stund (utan ölen). För vissa kanske det låter tråkigt, men jag trivs bra i mitt sällskap (jag är så sjuuuuukt rolig).

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske slappa då jag förhoppningsvis får jobba imorgon. Kanske en liten promenad. Men sedan är det hårdrock för hela slanten, HELA dagen och kvällen! Eftersom folk säger åt mig att jag är en sån där rocker så lär jag ju se det. 

Puss.


 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards