Alla inlägg den 3 november 2009

Av bfalk - 3 november 2009 21:10

Det är fullkomlig kaos på mitt rum. Jag gjorde som jag skrev förut; rensa, kasta osv. Men ja.. Sen fick jag för mig att sätta upp alla tavlor jag har på Marilyn Monroe och då råkade jag glömma alla grejor på golvet, haha. Helt otroligt att jag kunde sätta tavlorna rakt. Jag är skit nöjd med väggarna nu trots att jag hatar färgen och sånt, men det löser sig väll det oxå. Jag ska fixa klart allt imorn, så ska ni få se vad fint det är! Jag har alldeles för mycket möbler i mitt rum, det är fult men jag måste ha en ny bokhylla så det får väll se ut sådär ett tag till antar jag.. 

Extremt smart idé av att göra ett sminkbord istället för att kasta det där databordet, varför kan jag inte ha smarta idéer hela tiden för?


Hela dagen har alltså gått åt att städa och tvätta. Jag har inte gjort något annat, förutom att äta mat. Mina fötter är helt döda nu, jag får alltid ont när jag håller på att fixa i flera timmar. Det är inte kul. Nu kikar jag på fotboll, ska väll ta och bädda min säng och kika på film eller kanske Criminal Minds, jag har endast tre avsnitt kvar på säsong 3. Åååååh tråk.

Jag har inte så mycket mer att berätta denna kväll faktiskt. Det har varit en lärorik dag; hur lätt vinglas går sönder, hur man får en tavla rak, att man kanske ska släcka ljuset innan man tappar dom i golvet, att brända armband luktar illa..


PUSS!


Av bfalk - 3 november 2009 17:09

"Hej, är du AIKare?"

Ställt frågan efter att jag skrivit om AIK på msn samt har en bild på Black Army..

Vart tog intelligensen och synen vägen?

Av bfalk - 3 november 2009 17:00


He's Drunk
He Tastes Like Candy
He's So Beautiful

Av bfalk - 3 november 2009 16:45

   

Hittills under 2009 har du:


Däckat? - Ja, som fan.

 

Blivit påkommen? - Påkommen med vad?

 

Kysst en främling? - Ja, det må ju ha hänt. Men jag kan ju inte komma ihåg allt!!

 

Fått ett sugmärke? - Ja, Josse är bra på att fixa sånna lite överallt (nu lät det skit snuskigt, men menar mest på armar osv)

 

Gjort ett sugmärke? - Jag sysslar inte med sånt elle.

 

Har haft oskyddat sex? - Japp.


Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Ja, det är inne just nu.


Kysst en kille i klassen? - Men jag har ju tagit studenten, wiho!

 

Gjort något dumt? - En två tre kanske fyra gånger. Plus några nollor efteråt.


Gjort något som du ångrar? - Varför ska man slösa energi på att ångra saker? Live your life!


Strulat med ditt ex? - Fyfan nej. Eller jo, det har jag ju gjort. Haha!


Sagt nej till sex? - Varje dag, jag lever ju celibat. Och what can I say? Alla vill ha min boooty.


Fixat dig i timmar? - Ja, stackars spegel.

 

Gråtit inför mer än 10 personer? - Nej, jag kan kontrollera mina känslor.

 

Smugit ut? - Nej.


Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nejnej och åter nej. Det som har varit har varit, man ska inte återuppleva sånna där konstiga saker igen som har hänt.

 

Sovit brevid någon av samma kön? - Ja, senast med Jessican. MYSPYS.

 

Sovit brevid någon av motsatt kön? - Nej, sånt jäkelskap har aldrig hänt i mitt liv. NONO.

 

Lekt med någons känslor? - Ja, jag är en riktig player har jag fått höra. PANGBOOM sen hejdå.

 

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som hellst för den? - Nej, jag tänker bara på mig själv.


Gråtit dig till sömns? - Det kan ha hänt att tårkanalen varit på ett sånt humör.


Gråtit framför någon du älskar? - Japp.


Har haft sex ute i skogen? - Det här året skippade jag det. Fick ju massa barr i ärslet bara.


Kysst en tjej? - Ja, lite.


Vaknat av att du gråter? - Ja! Har haft tokdrömmar där jag vaknat upp skit rädd och jag har stor bölat, jag är nog inte så stor som jag tror. Haha


Skrikit ord som hora och slampa till någon? - Det känns såååå 2006.


Mått bättre eller sämre av alkohol? - Varför skulle man må dåligt av att det snurrar skönt i skallen? Fast ibland har jag råkat spytt, det har varit mindre bra.


Slagit någon på skoj? - Jag slår på brorsan varje gång jag träffar honom.


Blivit slagen på skoj? - Nej, inget kan rubba urberget.


Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Ehhh ja, det tror jag nog. Eller jag vet inte. Dom är i källaren nu.


Gått bakom ryggen på någon? - Det faller mig inte i smaken att göra sånt.


Varit på sol semester? - Nej, jag tål inte solen. Jag är ju vampyyyyyr, ggrrrrr! Eller, inte grrr.. Men jag kan bitas.


Badat i havet? - Nej, usch och fy! Man kan ju bli biten av en ful fisk. Och vem vill det?


Har haft snöbollskrig? - Det kan ha hänt i början av året, det är ju skit skoj!


Sett en hel fotbollsmatch? - Fotboll? Vad är det?

 

Inte sovit på en hel natt? - Ja, kanske kanske. Men det händer inte ofta ska jag erkänna.


Varit på sjukhuset? - Ja, jäkla snoppsjukhus som jag ska spränga i bitar. Alla är så otrevliga!


Sovit i över 12 timmar? - Ja, det är det man gör när man är arbetslös.


Sett en film mer än 10 ggr? - Nej, jag har några filmer att välja på faktiskt.


Tagit någon på röven? - Det har varit min favoritsysselsättning detta år :)


Lärt känna någon via internet? - Ja, det har jag.


Velat dö? - Nej, vad är sånt för trams? Rock'n'roll har jag ju sagt!


Fått ett IG? - Ja jäkla sugäckel lärare som ger mig IG. Ska nog spränga lite på skolan oxå.


Åkt buss i över 10 timmar? - Nej, då får jag ju så ont i rompaan.


Varit ute en hel natt? - På natten sover jag. Det händer aldrig nått på natten.


Blivit tagen av polisen? - Kanske fått skjuts av en pikè hem, u never know.


Svikit en vän? - JAG GÖR INTE SÅNT!!


Druckit alkohol? - Ja, redigt mycket oxå! Det är så man gör i Norrlands skogar!


Rökt? - Mmm, lite.

 

Snusat? - Mmm, lite.

 

Varit full? - Jag dricker inte alkohol för att bli nykter iallafall.


Rökt vattenpipa? - Nej och det är förjävla äckligt. Det är bara trams!


Av bfalk - 3 november 2009 11:57

Jag vaknade rätt tidigt idag eftersom jag la mig rätt tidigt, men man ska ju inte gå upp tidigt eller. Så nu är jag vaken och rättså pigg faktiskt. Min frukost fick bestå av en liten mkula. Jag håller på att koka ägg nu, så ni kan vara lugna. När jag tittar ut så ser jag vilket oerhört tråkigt väder det är, tur att man kan vara inne. Eller ja, jag måste ju faktiskt springa fram och tillbaka i tvättstugan idag. ÅÅÅh. Det är så tråkigt. Men det måste göras är det någon som har sagt till mig!

Vad tror ni, kommer jag städa upp i mitt rum idag? Jag skulle verkligen behöva det, rensa och kasta och göra fint. Jag ska även göra ett 'sminkbord', om det blir klart idag får ni se hur det blev.

Btw, igår beställde jag denna här -->

Så jag ska göra ett kollage med alla AIK grejor som skrivits i tidningarna dom senaste dagarna. Kommer bli sjukt snyggt! Jag skulle bara behöva en till stor tavla..

Igårkväll låg jag och feta i mig chips och dipp och kollade på Pirates of the caribbean 3, den är nog den sämsta av alla tycker jag. Men Johnny är lika bra som alltid! Och alldeles för snygg, mmmmm. Jag tycker dom borde kasta av den där Kiera av båten, tycker verkligen inte om henne som skådis.

Ja, som jag skrev innan så gick jag och la mig ganska tidigt. Efter tolv nångång, myste med Fritzen och sen så toksov jag. Jag drömde jätte konstiga drömmar, att ett ex var ute efter mig och försökte strypa mig ute på stan när jag var med en kompis, men hon märkte inget och skyllde på att det var mitt fel?! Haha, sjukt.

Nej, nu ska jag duscha och käka!Glad


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards