Alla inlägg den 9 november 2009

Av bfalk - 9 november 2009 21:37

Grattis, Mikael Stahre till priset!

Tack för allt du gjort i AIK, du förtjänar verkligen detta pris!

Första gången i en allsvensk klubb, och första säsongen så gör han att AIK tar guld! Helt otroligt.

Stahre for president!

Av bfalk - 9 november 2009 18:48

Jag är så jäkla tråkig idag, det beror fullt ut på att jag har sån värk. Jag vill inte vara tråkig, ledsen eller arg. Men vissa dagar ä ju trots allt så, det får man leva med. Det kanske är bra att man känner olika känslor? Jag har gått som i ett vakuum idag, en bubbla. Jag fattar knappt att jag är vaken, mitt huvud vill sprängas och jag vill faktiskt inte leva idag. Så är det. Och med detta menas inte att jag har självmordstankar mina vänner, jag vill bara slippa värken!! Mamma säger att mina ögon ser annorlunda ut, dom är inte Bella. Förut fick jag gråta ut i hennes famn, det var skönt. Att gråta när man verkligen behöver är nog en väldigt bra medicin för själen. Samma sak gäller skratt, tycker jag.

Jag har precis tagit en lång dusch, det behövdes. Jag stog med huvudet mot väggen, med vattnet rinnande över mig och försökte komma in i en annan värld.

*


Snart ska jag se de två avsnitten av twoandahalfmen som dom alltid visar på 3an, sedan är det ju fotbollsgalan. Det ska bli riktigt spännande och se om dom tar in guldgubbarna mina, AIK. Annars måste jag nog anmäla tv4, haha.

Jag hoppas att jag kommer få en natt med lugn, att jag får sova och slippa värken för en liten stund.

Mamma och Staffan ska hjälpa mig att kontakta VC, försöka tjata till sig en remiss.. Det kommer bli jobbigt, men man får hoppas på det bästa.

Imorn hoppas jag verkligen att jag mår bättre, som jag skrivit förut så vill jag ju så gärna börja ordna med rummet. Det är fortfarande kaos sedan två veckor tillbaka. Jag vill möblera om lite, städa lite, rensa lite. Sen så ska jag även tvätta imorn, så jag måste ju försöka vara pigg och glad imorn. Jag tror jag lyckas.


PUSS!

Av bfalk - 9 november 2009 17:13

Jag har precis skrivit min önskelista, som kommer bli väldigt lååång som vanligt. Jag hittade precis två böcker som jag bara måste ha!:

Dom kostar 169:- båda två, ganska dyrt men jag tror det beror på att dom är så nya och att dom just blivit översatt till svenska. Jag bara måste ha dessa böcker, jag älskar att läsa om rockers och deras liv till framgång och så. Slash är en riktig ikon, så det skulle vara spännande att läsa om just honom.

Jag är ganska tidig med önskelistor, men mamma sa just att det är två veckor kvar till första advent så nu måste man ju snabba sig, haha.

Nu är det bara att hoppas att man får det man önskar sig!Skrattande

Av bfalk - 9 november 2009 17:00


Av bfalk - 9 november 2009 14:30

I hela två dagar har jag lyssnat på skivan, och jag blev väldigt överaskad! Oftast så brukar dj's låta ungefär likadant en hel skiva, med samma beat och sound. Vilket inte Guetta gör. Han har tagit in några av de bästa sångarna och gjort beatet så perfekt till deras röster. Det är hårt och starkt och man vill bara stå på dansgolvet och studsa, haha.

Som jag skrev förut så har jag bara lyssnat på några låtar då och då, men aldrig en hel skiva. Jag tror man behöver något i motsatts till det man egentligen lyssnar på, för att uppskatta ny musik. Men detta betyder inte att jag ska börja lyssna på Lars Kristers!

Jag funderar starkt på att ta hem alla Guetta's skivor, för att se om de är lika bra som One Love. Igår kollade jag på youtube på livespelningar, han var i Gbg iår, jäklar vilket tryck det var! Det skulle vara skit coolt att se han faktiskt.

Jag rekommenderar starkt att ni lyssnar på skivan, jag blev iallafall inte besviken!

  



Om du inte vill lyssna på hela skivan så rekommenderar jag att du lyssnar på dessa låtar:

- Gettin' Over feat. Chris Willis

- Memories feat. Kid Cudi

- Missing You feat. Novel

- It's the way you love me feat. Kelly Rowland

Av bfalk - 9 november 2009 13:48

Jag låg vaken enda fram till morgonen, sen har jag sovit till och från tills nu när jag har gått upp riktigt. Jag har ganska ont idag oxå, så jag ska inte göra så mycket tänkte jag.

Jag mår grymt illa när jag vilar såhär länge, men måste nog försöka få i mig nått i magen.

Jag har inte alls något att berätta för er denna dag, så det blir ett tråkigt inlägg just för tillfället.


PUSS!


 

 

Av bfalk - 9 november 2009 01:18

Jag kan endå inte sova, så varför inte tillbringa natten med en bra serie?

  

Jag rekommenderar serien starkt till er!Glad

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards