Alla inlägg den 7 november 2009

Av bfalk - 7 november 2009 23:15

Jag orkar inte kolla på film eller någon serie, så varför inte lyssna på musik? David Guetta har gjort många bra låtar men jag har aldrig lyssnat på ett helt album med honom. Men nu är det dax! Jag har snart hans nya album hemma, One Love. Jag ska lyssna på den hela kvällen tänkte jag, jag återkommer med mina åsikter lite senare under morgondagen.

Det är skönt att lyssna på lite annorlunda musik, eftersom det ingår inte i rock genren om man säger så. Det har varit bristvaror på nya skivor nu ett tag, så nu kommer mina öron bli glada.


 David Guetta feat. Kid Cudi - Memories

Min nya favorit låt med David, jag mår så bra när jag lyssnar på den måste jag säga! :)

Ha en trevlig kväll mina vänner, själv så ligger jag i sängen med laptopen och dricker julmust och ska då alltså lyssna på mjosik. Jag är faktiskt lite trött, men jag vet att jag inte kommer kunna sova förns efter tolv. Jag kommer nog somna till musiken, vilket är det bästa som finns!

 

Av bfalk - 7 november 2009 19:00

Jag älskar bilden, don't you?

Av bfalk - 7 november 2009 18:45

Pearl Jam - Johnny Guitar

Den är så härlig, mmmm..!

Av bfalk - 7 november 2009 18:13

Åh jisses vad jag har varit bakis idag! Fast det var ännu värre inatt, då var jag en kräkBella och jag skyller på dom som jobbar på dallan, som vanligtFlört

Såhär på ett ungefär såg min kväll ut igår:

Jag och mamma åt jätte god mat, drack vin ur mina stooora vinglas som jag fick på studenten och så fixade vi oss. Jag fick till håret och sminket skit bra, så jag var nöjd. Vi åkte ner på stan och mötte Staffan och Benke på Larsson's, delade på en cider innan vi gick till dallan. Det var jätte mycket folk där som man kände, alla var glada och roliga. Ja, där hann man alltså med att vara social, hänga med italienare, dricka alldeles för mycket alkohol och få vänner från Östersund, haha. Senare så var vi på Irish en snabbis där jag träffade alla jag kände tror jag, det var mycket trevligt :) Vinglig om bena så försökte jag ta mig till Bergsgatan, ja natten behöver jag nog inte gå in på.. Det var inge kul, jag var säker på att min lever hade kraschat. Nu ska jag inte dricka på ett tag.. Nej, nu ljög jag IGEN.

Jag hade en total underbar kväll!


Idag på dagen så gick jag och mamma på stan och handlade lite, sen åkte jag hem och vila. Och nu har jag precis sett hur AIK blivit cup mästare, så oerhört bra! Jag är så stolt att jag hejar på Sveriges bästa lag.


Ikväll vet jag inte händer, jag ser ut som själva fan så jag antar att jag ska gömma mig på rummet. Se på film och försöka överleva den här kvällen. Imorn ska jag nog springa en snabbis på stan, mamma hade hittat en tshirt där åt mig som jag ska inhandla. Den lät snygg så jag litar på kvinnan!

Btw, så trodde jag att min fot skulle dö ett tag inatt. Jag gick i klackisar, inte en bra idé om man fått en tv på foten några dagar innan, haha. "Det känns som mitt huvud ska explodera och brinna upp, det måste bero på min smarthet."


PUSS!


Av bfalk - 7 november 2009 18:06

Så helt otroligt skönt! Ännu mer in your face till alla Göteborgare, helst till dig Robin som var så jävla kaxig igår. IN YOUR FACE!

Det är helt sjukt, AIK har vunnit två stora segrar nu. AIK ÄR BÄST I SVERIGE!

Och tack till Obolo efter allt du har gjort i klubben, nu kommer han antagligen att säljas till ett annat lag. Så hemskt, min favorit.. Men det är väll så det ska vara.


Nu ska jag njuta av segern!Skrattande

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards