Alla inlägg den 22 november 2009

Av bfalk - 22 november 2009 21:45

Vad jag inte skulle göra för att få se Tim Burton's verk i New York. Han är den mest speciella regissören jag vet och tillsammans med Johnny Depp har dom gjort några av de bästa filmerna.

Det måste vara riktigt coolt att få se detta! Jag skulle nog mest av allt vilja se alla hans bilder han gjorde innan alla filmer, hur figurerna skulle presenteras och se ut.


Artikeln kommer från ELLE nr 12.

Av bfalk - 22 november 2009 17:30

Eftersom det är mycket tjat om vampyrer just nu så borde dessa snyggingar bita lite på mig. Eller hur?!

Här kommer det bilder på massa snygga vampyrer. Vilken är din favorit? ;)


Damon Salvatore i Stefan Salvatore i

Damon & Stefan Salvatore, The Vampire Diaries

Eric Northman, True Blood         David, The Lost Boys

Lestat de Lioncourt i Louis de Pointe du Lac i

Lestat de Lioncourt & Louis de Pointe du Lac, En Vampyrs Bekännelse

Selene, Underworld            Akasha, Queen Of The Damned

Av bfalk - 22 november 2009 14:26

Jag har insett att det aldrig kommer bli som det var. Du har svikit mig så många gånger nu, och allt pga av en man. Jag trodde du var den enda i världen som inte skulle göra så, men man ska väll aldrig förvånas.

Jag är så ledsen och arg, jag kan inte ens beskriva det.


Nu är det dax att bli bitter.

Av bfalk - 22 november 2009 13:27

Nu sitter jag i soffan vid min egna dator. Det är skönt att få vara hemma igen, dygnet igår/idag var inte att leka med. Jag vet inte hur mycket klagande jag hörde alltså, huvudet gick i tusen bitar och jag trodde det skulle sprängas ett tag. Ja, det är inte alltid en dans på rosor direkt. Inatt kunde jag faktiskt sova, helt otroligt! Jag vaknade några gånger av att jag var täppt i näsan, tacka den där människan som kom på nässprayen alltså.

Inatt drömde jag om en väldigt gammal kärlek, jag kanske var runt 15 eller nått sånt. Jag har inte tänkt på den där killen på huuur längesen som helst, jag vet inte ens hur han ser ut nuförtiden eller om han bor kvar i stan. Jag drömde att vi var på ett stort lager där det fanns massor med jeans och godis, haha.


Även fast jag sov inatt så var jag endå dyngtrött imorse. Jag behövde bara vara kvar tills första personalen kom, sen vandrade jag till stan och hoppade på bussen. Både i fredags, lördags och idag så har jag haft jätte ont i höfterna och i ena foten. Det stoppar mig från att ta en långpromenad, jag är ganska så sur över det om jag ska vara ärlig. Men jag ska nog trotsa ondheten och gå till ica och handla mig en skvallertidning och hämta ut mitt paket som ligger där och skräpar!Glad

Skriver nog mer sedan, kanske något vettigare?


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards