Alla inlägg den 11 november 2009

Av bfalk - 11 november 2009 20:45

"Människor suger. Det gör inte musik."

 /Mick Mars, Mötley Crüe.


Av bfalk - 11 november 2009 17:00

Nu har mästar tshirtsen kommit, men nu är frågan: vilken ska jag välja? Jag har svår beslutsångest över detta och kräver nu att alla som läser min blogg ska välja 1an,2an eller 3an. Jag får ju nästan aldrig kommentarer så nu får ni göra erat jobb era läsare!Skrattande Troligen köper jag den som just ni väljer. Eller så tar jag två, eftersom dom bara kostar 200kr/st.

  

1. AIK GULD 2LAX9 "Vi har vunnit hela grejen"

2. DUBBLISH - Allmänna Idrottsklubben 2LAX9

3. Svenska Mästare 2009

 

 

Av bfalk - 11 november 2009 14:04

Idag kom mamma hem med ett paket till mig från brorsan, ett par handskar samt pins och ett halsband! :) Han är för söt min brorsa alltså, den bästa som finns helt enkelt! Handskarna var lite för stora men tror banne mig att jag ska tvätta dom så dom krymper lite.

     

Jag vet inte alls vart jag ska sätta pinsen.. Något tips?

Jag fick även hem två Dust It till mitt hår, dom är så jäkla bra så jag slog till på en gång! Så nu kan jag fixa håret fint igen eftersom min har varit slut jätte länge.

Nu sitter jag då ju alltså här och ser dum ut, jag är så jädra konstig i huvudet efter att jag inte alls kan sova på nätterna. Och när jag väl somnar så vaknar jag endå hela tiden, det är piss. Och så har jag ont i halsen och mina älskade höfter. Hejhej rullstol, så känns det just nu.

Fick även ett postitivt besked idag om jobbet på LV7, chefen vill ha mig kvar. Så förhoppningsvis kanske det blir liite mer jobb!

Jag fick även ett till besked idag, jag blev mest tjurig eller något sånt när jag hörde det. En vän till mig är gravid. Jag kan faktiskt inte säga grattis, eller jo det kan jag. Det är bara så jäkla synd att du valde ett inavel till kille. Usch och fy! Kan inte folk bara tänka till riktigt innan de sätter ett barn i världen?


Imorse drömde jag väärsta tokdrömmarna. Först att jag träffade Micke Stahre (AIK tränaren), sen att jag hade fest hemma för jag fyllde 21 men det var bara typ 4 pers här, haha. Och så drömde jag om trillingarna och att vi dansade på BK. Det var fult, men det kändes jäkligt verkligt.

Det var allt för mig just nu. Dejt med Leffe GW ikväll oxå, hell yeah!


PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards