Alla inlägg den 19 november 2009

Av bfalk - 19 november 2009 17:57

  

Av bfalk - 19 november 2009 15:24

Eftersom jag brukar må ganska illa då och då så kanske jag ska dela med mig av ett tips som mamma lärde mig när jag var liten, det funkar faktiskt!

Det enda du behöver är vitpeppar (hela korn), ta 10 st och svälj med ett glas vatten. Man känner nästan på en gång hur illamåendet försvinner. Det räddar verkligen dagen om man tar det på en gång man känner hur illamåendet är på väg.

Jag hoppas det funkar lika bra för er som för mig, för hur kul är det att gå runt och må illa egentligen?

Bilden är tagen från Google.

Av bfalk - 19 november 2009 14:59

Något måste ju vara helt fel i min kropp eller i min skalle. Jag är så himla trött på kvällarna, men när jag går och lägger mig kan jag inte sova. Jag är alldeles för trött för att läsa länge eller kolla på film, men endå kan jag inte sova? Är jag övertrött eller beror det på att jag inte kan slappna av? Inte ens min Thåström skiva fungerade denna natt.. 

Jag blir väldigt konstig av att vara uppe tills morgonen kommer och sova till ett på morgonen, jag bör kanske skriva att jag vaknar hela tiden pga min förkylning. Jag ska verkligen försöka sova ikväll, så kanske dygnet blir normalt igen. Tills dess finns det nog inte så mycket att göra åt.

Jag har absolut inte gjort något idag, men det finns ju några fler timmar såå.. Jag ska gå och sola om ca en timme, jag är kritvit, det ser förjävligt ut. Jag hoppas ingen har varit och solat innan mig, för då är det så varmt i det där lilla rummet och jag får panik.

Senare, om jag orkar (hmm..) så måste jag börja städa på rummet, det ligger tidningar, kläder och skräp precis överallt. Man måste zickzacka sin väg för att komma fram till sitt mål.


Idag fick jag även hem Dexter boxen, så det kanske inte blir så mycket sömn inatt? Haha.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta, jag har inte ett sånt spännande liv för tillfället. Jag längtar tills på lördag för då bjuds det på skoj!Glad


PUSS!

Av bfalk - 19 november 2009 13:45

  

ian_somerhalder.gif image by sl287


Om Ian Somerhalder. Fan vad sur jag blev när jag vaknade.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards