Alla inlägg den 14 november 2009

Av bfalk - 14 november 2009 22:00

Ja, vissa är ju det iallafall. Och det blir bevisat gång på gång.

Här kan du läsa om ett riktigt smartskaft. Detta ska endast ske om det har hänt på riktigt, anser jag.

Vissa lärare finns bara till för att skrämma livet ur eleverna, att förlöjliga dom osv. Avskedning direkt! Jävla idioter.

  


"En förälder tog kontakt med skolpersonalen i fredags och krävde en förklaring. Svaret blev att lärare "skulle de framkalla en känsla, hur det skulle kännas om det hände".


Om jag skriver mer så kommer jag nog bli anmäld.

Av bfalk - 14 november 2009 21:45

"Jag tror att varje stad har en själ och här är den kall."

/Pija Lindenbaum om sin hemstad Sundsvall

Av bfalk - 14 november 2009 16:00


Jag tänkte snart börja se om säsong ett av Gossip Girl. Jag är väll inte direkt den som folk tror kollar på den här serien, men vad jag kan minnas så var första säsongen väldigt bra. Och så älskar jag att kolla på alla kläder, älskar. Serier och filmer passar perfekt när man är sjuk!

Av bfalk - 14 november 2009 15:49

Nej, det var så sant som det var sagt.

Jag har inte alls kollat på datorn idag, jag har inte orkat. Trots att jag har en bärbar, men ja.. Jag är jätte sjuk, usch och fy. Jag som inte alls att jag skulle bli sjuk, men ibland kommer verkligenheten ikapp en. Ensam hemma är jag oxå, som jag varit nästan hela veckan. Det suger så hårt. Mamma ska komma hem ikväll iallafall, vilken tur! "Är det ingen som hör av sig och frågar hur du mår?" Jag hatar faktiskt den frågan, för jag får alltid säga nej. Jag vet inte vad jag gör för fel, men jag kanske inte heller är någon bra kompis?

Bortsett från att vara sjuk är att man har tid att tänka så mycket, eftersom jag knappt kan sova. Ibland är det inte bra att tänka och ibland kan det verka helande. Jag vill till Stockholm nu på en gång, även fast jag är sjuk. Där är jag frisk. Nästan.


Igår gjorde jag misstaget att kolla på Idol, jag fattar inte varför man kallar dom för dom bästa någonsin. Dom suger. Ja, förutom den där Calle som verkar ha båda fötterna på jorden och skäms när han får beröm. Han körde iallafall en skit bra låt igår med nån annan tomte, jag har inte lyssnat på Escobar på fleraflera år, men nu ska jag börja igen.

 Det här är helt klart den bästa låten, Someone New med Heather Nova. Njuuut!

Igårkväll kollade jag även på Ninth Gate med Johnny Depp, det var då en väldigt skum film! Musiken gjorde inte filmen bättre heller, då det var en såndär ful musik.. Jaja, den var knappt godkänd från min sida. Jag tror jag ska kolla på nån bra film han har gjort faktiskt, snart.


Nu tror jag inte att jag orkar skriva så mycket mer.

Föresten, till Snuff: jag lånar jätte gärna böckerna! :) Puss påre.


Och puss på er, jag önskar er friskhet och kryhet!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards