Alla inlägg den 27 november 2009

Av bfalk - 27 november 2009 20:08

Ikväll klockan 21 gästar Joakim Thåström programmet Skavlan på svt1. Det får du bara inte missa!! Thåström är känd för att inte ge intervjuer eller uppträda i tv.

Av bfalk - 27 november 2009 19:45

Okej, jag måste erkänna att kvinnliga modeller oftast är sexigare än män. Det ser så påtvingat ut på något sätt när män ställer sig framför kameran och ska visa en tröja eller en kavaj. Inget ont menat eftersom män ofta brukar vara lika snygga som kvinnorna i en photoshoot, men mindre sexiga. Men det beror nog mycket på person till person, vissa är huuur snygga som helst men inte kan leverara det enda in i kameran.

Nu har jag fått det motbevisat att killar kan köra på sin sexighet ändå och visa mycket naket. Och det tackar vi för! Tjejer behöver ögongodis lika mycket som killar tycker jag! Eftersom det kanske finns någon kille där ute som läser min blogg så blandar jag med både killar och tjejer, för mig spelar det ingen roll om jag ska vara ärlig - vilket kön det är. Det är mest bilden i helhet som tilltalar enligt migSkrattande Fast av egen erfarenhet så har pojkar/killar/män väldigt svårt att bejaka just den sidan.

(.Världen behöver mer manliga modeller, därav rubriken.)

Calvin Klein väljer alltid snygga, härliga modeller och gör väldigt fina reklamaffischer, se bara här:

Eva Mendes med modellen Jamie Dornan.

David Beckham är nog den som är den mest kända som visat underkläder för Calvin Klein. Och han har inte en socka i kallingarna, som han gärna berättade. Victoria (hans fru) medgav oxå att det inte var en socka.

 

Av bfalk - 27 november 2009 18:21

Visst är det otroligt? Jag tog mig i kragen efter tre nångång idag, efter att ha sett filmen 'I love you man'. Den var så tråkig så jag valde att städa istället, bättre sent än aldrig.

Jag har hållit på tills ungefär 20 minuter sen, då var det käktime! Jag tog korvstroganoff som jag bara behövde värma i micorn. Nu kollar jag på Brooke Knows Best och kikar runt på här. Jag tror faktiskt jag ska fortsätta lite till på rummet, men jag får så himla ont under fötterna när jag städar - fattar dock inte varför..  Jag får hoppas att det försvinner till imorn, det är inte lätt att ha ont i just fötterna.

Såhär ser mitt rum ut just nu;

  

Det ser inte så hemskt ut just nu, men jag måste även rensa garderoberna och fixa väggarna.. Det är inte sådär jätte upphetsande, men jag kommer nog vara ganska nöjd när det är klart.


Ikväll skulle jag ju ha festat, jag känner hur lättad jag är att jag faktiskt sa att jag inte skulle komma. Jag hatar att säga nej till folk, men det handlar ju faktiskt om en själv, vad man vill göra och inte göra.. Men jag vill inte att människor ska se mig som en svikare för att jag tackar nej till saker och ting, ibland är man nog alldeles för hård för sig själv. Ett mål till nyår kanske är att förbättra just det..? Jag sätter aldirg upp mål för mig själv på nyår, mest för att jag inte kan hålla dom.


Just nu har jag inte så mycket mer att tala om gott folk's.


PUSS!


Av bfalk - 27 november 2009 14:45

Igår kväll var det ju torsdag, torsdagar bjuder endast på en bra sak. Criminal Minds klockan 21. Med spänning så sitter man i soffan och väntar på brutala mord och knäppa mördare. Och en söt Dr.Reid såklart.

Som vanligt blir jag inte besviken, om man letar något så finner man det i Criminal Minds.

Avsnittet igår var väldigt speciellt, inte bara för att Gavin var med utan för att det handlade mycket om rockmusik och hur musiker kan ändras pga vad publiken vill se. Gavin spelar P.K Davies fast han går under namnet Dante, han är en vampyr inför publiken men en nerknarkad trasig själ när han är utanför scenen. Att Gavin Rossdale är en bra skådis visste jag redan (han har bland annat varit med i Constantine och Ghost Whisperer), men rollen han gjorde i det här avsnittet var väldigt bra!

Hela avsnittet handlade om vampirism, människor som dricker blod. Man fick förklarat att dom oftast börjar döda djur och dricker deras blod, dom skäms över sin sjukdom och är oftast oxå schizofrena. Serien är inte bara underhållande utan man lär sig så mycket, och ett tok som mig tycker ju det är väldigt intressant. Avsnittet handlade mycket om vampyrer, så det talades mycket om det. Och en riktigt diss till Twilight oxå, haha, klockrent!


Jag gillar när serier tar en helt annan vändning och gör det lite annorlunda än vad det brukar vara. Nu väntar jag till nästa avsnitt, då Gavin skulle vara med även den gången.

Och har jag sagt hur jäkla snygg mannen i fråga är?! Det är helt otroligt. Synd att han är gift med Gwen Stafani, tycker han borde komma till Sundsvall och rädda mig från denna stad.

Förutom att hoppa in som skådis då och då har Gavin ett rockband, Bush. Jag sitter och lyssnar nu, återkommer senare om vad jag tyckte.


Bilder från Criminal Minds

 

Detta är vad jag kallar en riktigt karl, mohehe

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards