Alla inlägg den 6 november 2009

Av bfalk - 6 november 2009 17:00

Ikväll är det tjejkväll med mamma, härligt som attans!Glad

Vi ska äta förrätt och middag, samt dricka något gott till såklart! Vi får se vart kvällen leder oss, antingen till dallan eller här hemma. Det skulle vara trevligt att träffa lite folk, vara lite tipsy men min fot gör ju ont. Jag får se om jag tar mig i kragen eller hur det blir, hoho.

Såhär ser vår meny ut för kvällen:

* Mackor med skagenröra till förrätt

* Sedan Löransgryta med räkor, musslor och olika grönsaker.


Det luktar sjukt gott här hemma nu, jag är jätte sugen på maten nu, haha!

Det blir nog en bra kväll, trots att jag just nu sitter i mjukisbrallorna och är osminkad.. Men, mamma säger att jag är söt endå!

Ha en härlig fredag allihopa!

   

Bilden från mamma's fest i januari, i Gisses och Mickes förra lägenhet.

Av bfalk - 6 november 2009 15:58

"Ju längre bakåt du kan kolla, ju längre framåt kommer du att se."

/Winston Churchill

Av bfalk - 6 november 2009 15:45

När jag städade häromdagen så kollade jag på alla mina presenter som jag fick när jag fyllde 20 år, nej jag har inte fixat med alla grejjerna än, skäms på mig! Men iallafall, så fann jag ett halsband som jag fick av mamma. Jag tycker att halsband är något speciellt, helst om man får den av en speciell människa - som nu min mamma. Nu har jag bytt ut det vanliga stjärnhalsbandet som jag alltid har, mot det som jag fick. Åh, det är så fint. Nu kommer det här halsbandet sitta på ett himla bra tag. Jag tror att det bringar lycka om man får något från nån man tycker om, något som man kan ha med sig varje dag.

Eller vad tror ni?

  

Av bfalk - 6 november 2009 12:44

Det kurrar i min mage, jag tror nästan jag måste äta en macka eller två.

Oerhört uppiggande väder oxå, grått och regnigt. Det är nästan så att jag tror på mänskligheten igen. Jag vet inte alls vad som händer idag, det talas om utgång men jag är inte alls pepp. Visst är det jobbigt att ha en sån känsla och så har man endå 'lovat'? Något jag däremot är jätte sugen på är att åka ner på stan och shoppa lite, vad vet jag inte.. Men nånting hittar jag nog alltid.

Jag börjar bli jävligt less på att vakna till gormande, så istället för att skriva onödigt långa texter om hur less jag är så ska jag nog gå och äta istället!


Igår kollade jag på Knocked Up och såg en sötis!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards