Alla inlägg den 13 november 2009

Av bfalk - 13 november 2009 20:23

"Det kryllar av falska människor som ständigt ler mot dig, men som sticker kniven i ryggen på dig så fort du vänder dig om. Jag tror att de flesta av världsproblemen skulle kunna lösas om folk bara kunde säga vad fan de menade."

/Marilyn Manson.

Av bfalk - 13 november 2009 17:04

    

Han är bra att ha när man är sjuk, världens goaste katt!

Av bfalk - 13 november 2009 15:00

Vart jag än kollar, vilken kanal jag än sätter på, vilket humorprogram som helst så är hon där. Med sina dåliga skämt och sitt mobbande om hur folk ser ut. Hon kallar sig komiker men jag kallar henne skitdålig. Varför är hon med i varenda program?! Varför tror hon att hon är 'the shit'?! Tycker verkligen folk om henne?!

Jag har börjat undra om producenter bara tar med henne för att det har varit ett sånt tjat om att inte kvinnliga komiker syns lika mycket, men ett krav måste väll vara att dom ska vara roliga och underhållande. Något som kanske de manliga gästerna kan mer av.

När jag ser henne så tänker jag bara på en tjej som har dåligt självförtroende för hon måste göra såkallade skämt om hur folk ser ut, vad dom har på sig osv. Jag tycker inte det är roligt. Nånstans måste man dra gränsen för vad som är roligt och vad som bara är förnedringstv.

Sen när var det okej att komiker inte behöver vara roliga? Jag blir bara förbannad när jag ser henne, jag undrar faktiskt varför också, eftersom man oftast inte bryr sig så mycket. Men hon är den där typiska tjejen som växer upp och blir till en mobbare och jag skulle inte bli förvånad alls om hon var sådär på riktigt.


Snälla, skjut en dålig komiker. Skjut Petra Mede. Eller iallafall stoppa henne från att synas i tvrutan. PLEEAAASE!

Om någon tycker hon är rolig: vänlig kommentera detta inlägg och berätta vart hon är rolig någonstans.


Av bfalk - 13 november 2009 14:58

  

Av bfalk - 13 november 2009 12:43

Nu ligger jag i min übersköna säng med datorn, ska snart slå på en film tänkte jag. Jag tror det blir Underworld - Evolution. Fast jag är så himla velig när det gäller filmer, så man vet aldrig vilken det blir tillslut! Och så var det verkligen inatt, jag började kolla på Role Models. Efter cirka 10 minuter bytte jag till The girl next door, när jag insåg att den sög så blev jag sugen på att se massa kött och snyggingar, alltså så blev det tredje valet Universal Soldier.

Tur att man är ensam vid sånna tillfällen.. Haha. Jag pratade även med D halva natten, värt!


Det kurrar i min mage men jag får inte ner något, förutom saft. Jag mår så illa så jag kan faktiskt inte äta, det blir bara värre. Mamma hade gjort soppa till mig, så får se om jag kanske får ner det. Jag hoppas att brorsan svänger förbi idag oxå och lämnar lite dricka och nyponsoppa! :)

Nej, nu ska jag fortsätta med att tycka synd om mig själv och dricka hemmagjord saft.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards