Alla inlägg under december 2010

Av bfalk - 19 december 2010 11:16

Igår blev det pizzarestor kvar = jag vill ju naturligtvis äta det idag.

Dock vaknade jag klockan7 imorse av att jag trodde jag skulle dö.

Jag hade så fruktansvärt ont i halsen. Det var längesen det gjorde SÅ ont.


Eftersom man inte kan göra nått åt saken så får jag proppa i mig alvedon och bara "gilla läget".

Och äta pizza.

Nu ska jag bosätta mig i sängen och bara glo på film.


Igår kom pappa och Katarina, mina räddare i nöden. Jag fick nässpray eftersom jag knappt kunde andas, det var gott. Ett problem som försvann iallafall.


Nu är det Hot Fuzz som gäller!

Peeeäääjs!

Av bfalk - 18 december 2010 21:45

Dagen då jag hade mitt 20årskalas slår nog det flesta födelsedagar med hästlängder.

Några timmar innan var det fixning av precis allt, den där stressen triggar igång mig på nått wierd sätt. Gisse fixade mitt smink och mitt hår, jag valde snygga kläder och sen så gjorde vi iordning rummet där vi skulle vara.


Gänget på krogen dallan fixade så jag fick det inre rummet för mig själv, så jag bjöd gäster som fick äta jätte god mat och drack gott. Senare så kom det mer folk och det blev riktigt med party. Minst sagt.


Jag hade alla söta vännor och nära och kära där, det var super kul! :)

Det är precis sånna där fester som passar mig.

Dock var det lite väl dimmigt när småtimmarna smög sig på..


 

Av bfalk - 18 december 2010 20:24

Åhåå.

Den här låten passar verkligen in just nu känner jag.



Av bfalk - 17 december 2010 20:30

Idag höjer vi våra glas - vår lyckan som tycks flyttat in i våran hjärtan och själar kompis, vi skålar så det yr glassplitter omkring oss och leker långt in på natten. För vi är allt bra värda det, både du och jag min vän.


 

Av bfalk - 17 december 2010 14:15

Mitt favoritminne.. Det är svårt eftersom mycket är favvo, det är mycket som är bra minnen.

Men jag måste nog säga:

Backyard Babies live @ Tyrol, 28de januari 2010.


Jag hoppas inte det var den sista spelningen jag såg med dom. Men ack så bra det var, jag har varit i den rosa himlen många gånger, på många konserter. Men här var det något alldeles extra.

De är mitt favoritband, Dregen är min idol, de levererade som att det var sista kvällen på jorden.


Gud så bra det var.

Och det är ett av mina favoritminnen.


    

Av bfalk - 16 december 2010 22:30

Precis när vi skulle åka från Snuff så fick jag och Jessica reda på att Royal Republic ställt in sin spelning här i stan, pga snöstormen som tydligen härjar i Malmoe.

Jag är så grymt jävla less. Jag har sett fram emot den här spelningen i flera veckor och var så glad att jag faktiskt mådde mycket bättre idag, så man kunde röja imorn.


Så, nu slår jag på en serie och deppar lite. Och blir lite rädd.

 

Av bfalk - 16 december 2010 21:45

Jag var nog bra liten, den var nog bra slemmig och allmänt äcklig.

Nu har jag kysst många paddor, tur att alla kyssar inte är som den första :)

Av bfalk - 16 december 2010 15:00

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Snuff's 21årsdag, grattis påre tjejen min! :)

Hoppas du får en fin dag med fina presenter, jag å min vapendragare kommer lite senare med gratulationer (och så stjäl vi lite tårta..)


 

Snuffis (don't mind the retards)

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards